Note fondée sur 153 évaluations de clients

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4,1 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Bon restaurant, mais hotel vieillissant

Publié le 30 janv. 2017 sur Hotels
Bon restaurant, et petit dejeuner très varié. Hotel vieillissant, television de mauvaise qualité et variete de chaine tres limitée. Bonne literie et bonne sale de fitness.
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel luxueux et bien placé

Publié le 30 oct. 2016 sur Hotels
Très bon hôtel, bien situé avec un personnel accueillant et bienveillant.
4 sur 5
par Mohammed de Bruxelles

Séjour agréble

Publié le 8 nov. 2015 sur Hotels
Séjour agréable et tranquille
3 sur 5
par FRANCOIS de FRANCE

Confortable mais vieillot

Publié le 26 juill. 2014 sur Hotels
Le design et la déco ont grand besoin de rafraîchissement, même si l'hôtel reste confortable. Les explications du personnel de réception concernant des infos de la ville sont aléatoires. Le lavabo de la salle de bain est unique et petit. Le buffet du Al Safir restaurant est très bon.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 déc. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2019 sur Expedia
Braucht Renovierung und bessere Programmauswahl / SAT Groessere TVs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2019 sur Expedia
We are so unhappy with the check in experience... the queue is horrible and the room was not ready at 4:30.. they offer a lower quality room otherwise we have to wait for 30 min so they clean the room.. we did not come to manama to spend most of time waiting for horrible hotel management The lady who was serving us was answering the phone while we talk We asked to talk to the manager several time.. he hardly spoke to us without finding a solution... like if we are asking for favor We have an appointment at 4:45 and we won’t be able to catch up with it all what they said is that the duty manager is helping in room cleaning..very poor customer service Honestly, i am a customer who need a room he reserved and I don’t really care who participated in cleaning.. finally, the room was very small and the bed quality is poor... it looks smaller than king bed
3 sur 5
par un voyageur de Riyadh

Publié le 22 sept. 2019 sur Expedia
The room was damp on arrival. We also reported that the shower was not draining properly, which was subsequently fixed. However, was rudely awakened in the night by management who accused me, incorrectly, of smoking in the room and setting off the fire alarm. Also barging into the room whilst my wife was in bed. In my sleep. Most likely due to the prevalence of dust in the air con. The final straw was sharing the bathroom with a cockroach in the morning. Highly disappointed from a supposed higher than average brand. Mal