Note fondée sur 232 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de france
Nice hotel
Publié le 25 sept. 2017 sur ExpediaOnly 2 nights,but it was nice. Breakfast is good too. 2 swimming pools was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2017 par eden abella, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
It is a great pleasure reading your review. We are very much delighted that you appreciate the hotel
par un voyageur
Publié le 5 déc. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2019 sur Hotels
Water heater is bad! No medium
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2019 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for feedback! Well noted on your concern and we assure that this matter will be looked into.
Again, thank you and we look forward on your next visit.
par un voyageur
Publié le 31 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback! We look forward on your next visit.
par un voyageur
Publié le 9 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2019 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback! Looking forward to welcoming you here at the property.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback! Looking forward on your next visit.
par un voyageur
Publié le 29 juin 2019 sur Hotels
The check-in was fast & fuss free. The room was old & dated & the mattress was not comfortable. It was indented as if overused. The air con unit in the bedroom was the very old window type. It was noisy throughout.
Breakfast is typically local with the exception of the egg station. Service is slow & there was no replenishment or the food items despite asking for it at 9am.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2019 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback! We will discuss all concerns and we assure you that this will be addressed accordingly.
Again, thank you and we look forward on your next visit.
par un voyageur
Publié le 27 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2019 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your email. Looking forward on your next visit.
par un voyageur de Abbotsford
Great couple of nights in makati
Publié le 9 juin 2019 sur HotelsSlow at first - front desk staff a little unresponsive. But once we got checked they were great and upgraded our room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2019 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback! Looking forward on your next visit.
par un voyageur
Publié le 3 juin 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2019 par Front Office Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your email. Looking forward to welcoming you here at the property.