Note fondée sur 1 094 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Motel rénové

Publié le 9 août 2023 sur Hotels
Motel rénové pratique Grande chambre propre, mais avec lit 140 ! Salle de bain neuve et agréable Petit déjeuner à l’accueil moyen
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2023 par Neeco - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Merci ou la grande revue!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Neeco - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Expedia
Endroit très sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2023 par Alaina ~ Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving a great review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Peyton , Gestion de l’hôtel
Mike, thank you so much for your wonderful feedback! I am happy to see that you enjoyed your stay with us, and we hope to see you again the next time you are visiting the area!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mai 2024
Perfect for the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Peyton , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! I am happy to hear that you enjoyed your stay with us, Michael! We hope to have you back again soon when you are visiting the area!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Neeco - Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us Kyle. Please share with us your experience. We want to make sure your stay is always a 10/10!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Peyton, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback! We really appreciate it, and I am so happy to see that you enjoyed your stay! We hope to see you back again sometime soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Peyton, Gestion de l’hôtel
Erica, thank you for your feedback. I am happy to see that you enjoyed your stay with us, but I do hope the next time you are in town we are able to make that guest experience even better than before!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Older style motel... was a good place to crash.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Peyton, Gestion de l’hôtel
Randall, thank you for your feedback. I am happy to hear that you enjoyed your stay with us. We do hope, the next time you are in town, we are able to provide you with a better guest experience than before. We want to make sure all our guests have a clean, comfortable, and enjoyable time at our hotel!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Half the appliances in the room didn't work including the lights. Someone literally had the heat set to 80 degrees and I just left the front door open to cool it off. Personally I would not recommend staying here. Wi Fi wouldn't connect, no tv channels, and other than the nice lady at the desk this place was a disaster.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Peyton , Gestion de l’hôtel
Richard, I am so sorry to hear this about your stay with us. We want to provide each guest with the best experience possible. We have informed our team of these issues and will get them fixed for the next time you are visiting the area. I am glad to know that our staff up front was able to make everything a little better! I do hope you give us another chance to provide you with a better guest experience!