Note fondée sur 941 évaluations de clients

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3,6 sur 5
93 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Sans surprise

Publié le 7 mars 2023 sur Hotels
Très bien situé Le personnel est à l écoute et très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2023 par Vicky, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions beaucoup vos charmants commentaires concernant votre séjour à l'ibis budget Melbourne CBD. Nous sommes heureux que notre emplacement et notre personnel vous aient été utiles et que vous ayez apprécié votre séjour ! Nous espérons vous accueillir à nouveau dans un proche avenir.Bien à vousVicky PathakSuperviseur des services aux invités
5 sur 5
par un voyageur

Parking a priximitef et en plein centre ville

Publié le 22 nov. 2019 sur Hotels
Tres bien situer parking 35 $ austrilien pour 24 h à proximiter voir avec hotel à l'arrive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 nov. 2019 par Ashan , Gestion de l’hôtel
Dear Jeremy, Thank you very much for your feedback. As you have mentioned we try our very best to make it easier for our guests with car parking. We hope you enjoyed staying with us. Hope to see you back again soon. Kind Regards Ashan Abeykoon General Manager
3 sur 5
par un voyageur

LE CHECK OUT TIME À 10 HEURES EST INCONCEVABLE

Publié le 27 août 2019 sur Hotels
HOTEL BIEN PLACE DANS LE CENTRE MAIS DEPART DE LA CHAMBRE A 10 HEURES ! BON RAPPORT QUALITE PRIX
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Ashan, Gestion de l’hôtel
Cher Patrick, Nous espérons que vous avez passé un bon moment à rester avec nous. Merci beaucoup pour votre temps passé dans cet hôtel. Nous espérons vous revoir bientôt. Sincères amitiés Ashan Abeykoon Directeur général
5 sur 5
par un voyageur

Idéalement situé

Publié le 12 oct. 2018 sur Hotels
Nous avons été en 2 temps dans l’hôtel. Les 2 premières nuits de notre séjour puis les 3 dernières. L'accueil est chaleureux, le personnel très sympathique, à l'écoute. L'hôtel est situé à proximité des transports mais nous avons tout fait à pied car en plein centre ville de Melbourne. Pour la première partie du séjour nous avons eu une chambre au 6ème étage, très spacieuse et bien équipée (thé, café, frigo, table, chaise, liseuses à la tête de lit...). Notre seconde partie du séjour, nous a été attribuée une chambre au 2ème étage mais nous avons demandé à changer car il y avait des travaux et le bruit était fort. Nous avons donc eu une chambre de nouveau au 6ème étage mais moins confortable que la première. Chambre plus petite, sans table ni chaise. Il n'y avait pas non plus de liseuse à la tête de lit. Dommage également que les salles de bains ne soient pas dans une pièce à part de la chambre, il y a juste un rideau comme séparation, et plus grandes. Le wifi fonctionne très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2018 par Ashan, Gestion de l’hôtel
Chère Anaïs, Merci beaucoup pour vos commentaires. Nous vous remercions de prendre le temps de nous faire part de vos commentaires. Nous espérons vous revoir bientôt. Sincères amitiés Ashan Abeykoon Directeur général
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Wotif
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Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Simon,We very much appreciate your lovely comments regarding your stay at the ibis budget Melbourne CBD. We are glad that our staff were helpful to you, and that you enjoyed your stay! We hope to welcome you back again in the near future.Kind Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Was a very 50/50 place to stay. Seemed like only half the staff knew what they were doing, and we needed to change rooma in the first night because our shower only went burning hot. Was charged a security deposit seperately to the cost of the room and i think there was a mix up in regards to that by the pwrson at reception so they did try to charge the security deposit again after refinding me. We called them again after and the guy at reception promptly refunded us again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Ayesha,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Melbourne CBD. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank youKind Regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Wotif
No windows tap over sink broken toilet kept running water the old saying you get what you pay for rooms need a total revamp very rundown but was clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Nichola,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Melbourne CBD. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank youKind Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024 sur Wotif
Great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Pat,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Melbourne CBD. It is always a pleasure to receive the feedback as it gives us opportunity to improve. I will share your comments with our team .I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.thank youkind regards
1 sur 5
par un voyageur

Major emphasis on BUDGET. Look elsewhere

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Unfortunately we got what we paid for. I found this hotel and habing stayed at Ibis before I trusted the chain. It is a great central location but that is about it. When it says budget they really mean BUDGET. I wish I was able to see from the photos on the site that the bathroom was a literal shower curtain to cover the sink, and the toilet was in what would appear to be a closet. The curtains, the ac, the windows the carpet, the hallway, and everything about this hotel was super dingy. I coild smell pee in the lobby/entrance going to the lifts, and at one point the lift door wouldnt open so my husband and other people got stuck. The stairwell was really gross. Just... beware. You get what you pay for. I wish I took photos of the room but I seriously just wanted to cry and looked forward to not spending time there. I did take a photo of this very narrow sloping hall corridor that led to our room. I honestly wonder if staying at a hostel would have been a better experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Anna,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis budget Melbourne CBD. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis Budget, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Thank youKind Regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 févr. 2024 sur Expedia
A budget hotel for sure but a great location with friendly staff & excellent value for money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Anup, Gestion de l’hôtel
Hi Martin,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis budget Melbourne CBD. It is always a pleasure to receive the feedback as it gives us opportunity to improve. I will share your comments with our team .I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.thank you kind regards