Note fondée sur 928 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par Mantra, Gestion de l’hôtel
Dear MartinThank you for your review! We hope you will stay with us again in the near future.Kind RegardsMantra Management
4 sur 5
par un voyageur

Nuit de transit

Publié le 5 févr. 2023 sur Hotels
Bon séjour dans l’ensemble mais la navette demandée à l’aéroport n’était pas là et impossible de joindre l’hôtel… nous avons donc du prendre un taxi. Le personnel du restaurant était très sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2023 par The Team at Mantra, Gestion de l’hôtel
Dear Jeremy Thank you for your review! We hope you will stay with us again in the near future.Kind RegardsMantra Management
4 sur 5
par un voyageur

Mantra

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Très bon hotel proche de l'aéroport, navette pratique, belle chambre, restau bien et bon, belle piscine et salle de fitness, très bon service, Quartier sur mais peu de chose alentour à part un centre de surf tout proche. J'y retournerai
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2020 par Jason McGowan - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and look forward to welcoming you back next time you stay with us. Regards, Jason McGowan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 janv. 2020 par Jason McGowan - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for the 'Five Star' Review. Regards, Jason McGowan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2020 par Jason McGowan - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for the 'Five Star' Review. Regards, Jason McGowan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2019 par Jason McGowan - General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you for the 'Five Star' Review. Regards, Jason McGowan General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Mantra, Gestion de l’hôtel
Dear HeidiThank you for your review! We hope you will stay with us again in the near future.Kind RegardsMantra Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Wotif
I had been flying for eleven hours when I arrived. My Mantra experience started with the airport shuttle driver - he's an asset to the company. Got the check-in and two people offered to check me in. She could tell I was tired and was very patient with some of my inane questions. My room that was classed as standard was more than excellent. I judge hotels by their bed and shower - both were excellent. The hotel restaurant was terrific and busy with friendly but professional staff. I was too tired to eat all of the meal I was served - it was huge. I don't remember going to bed but I didn't wake up until it was time to go back to the airport.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Mantra, Gestion de l’hôtel
Dear ChrisThank You for your review! I will be sure to pass on this feedback to the staff as i am sure that they will be very happy to hear this. We are glad that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon.Kind RegardsMantra Management
4 sur 5
par un voyageur

Nice place to start close to airport

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Very close to airport but no plane noise. Shuttle works great and we flew in at 1am . Nice room and good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Mantra, Gestion de l’hôtel
Dear JeffThank You for staying with us at Mantra Melbourne Airport. We are glad that you enjoyed your stay, your feedback is appreciated, We hope that you will give us the opportunity to welcome you back in the near future.Kind Regards Mantra Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Lamp flickering, some lights didnt work, bed was uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Mantra, Gestion de l’hôtel
Dear Mohamad, Thank You for your review, I am disappointed to hear that your stay did not meet your expectations. We hope that you will give us the opportunity to welcome you back in the near future.Kind Regards Mantra Management