Note fondée sur 928 évaluations de clients

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3,9 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2023 sur Hotels
Très bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christine, Thank you for taking your valuable time to leave a rating for your stay at our hotel. If you can think of anything to raise our guest satisfaction score from 8 to 10, please be sure to let us know. We appreciate your business. We look forward to seeing you again soon! Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur de La Tuque

Publié le 9 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christian,Thank you for taking your valuable time to leave a rating for your stay at our hotel. If you can think of anything to raise our guest satisfaction score from 4 to 5, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur de Suisse

Publié le 25 mai 2018 sur Hotels
De passage, 2 nuits, chambre spacieuse, petit déjeuner simple, près du centre possible à pieds (30-40 min) Très bien.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 déc. 2016 sur Hotels
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2016 sur Expedia
Contre : Le petit dejeuner
Hotel dans la moyenne des USA. Confort ok et propreté. Mais je trouve qu'ils n'ont pas d'ame. Si vous voyagez à travers les Usa ça va tres bien.......?...sans plus...
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2015 sur Expedia
Contre : Changer les tapis en raison des odeurs. Même si c'est superficiel, il y avait comne une odeur légère de tabac.
Bon dejeuner, emplacement correct, lit confortable, chambre très propre
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
This hotel was close by all the happenings, it was clean, the staff was very friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2024 par Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Shanette,Thank you for sharing your experience with us! We're thrilled to hear that you found our hotel conveniently located near all the happenings, and that you appreciated our cleanliness and friendly staff. Providing a welcoming and comfortable environment for our guests is always our goal, and we're glad we could make your stay enjoyable. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future.Sincerely, Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
"Dear Guest,Thanks for staying with us and giving us a 10-star rating. We appreciate your awesome feedback. Hope you will visit us again soon for another memorable stay.Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great place to stay

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Had to stay here so we could get to the next morning for granddaughter to have surgery. Staff was excellent. Understood all the crying and irritation of a 15mth old staying in an unfamiliar place and were willing to explain this to Amy other quest that might be upset with the noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Melissa,We're grateful for your kind words and understanding during such a challenging time. Our staff strives to provide compassionate and supportive service to all our guests, especially during difficult circumstances. We're glad we could accommodate you and your granddaughter, and we hope her surgery went well. We wish you and your family all the best.Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Annette,Thanks for staying with us and giving us an 8-star rating. We appreciate your ratings and would like to invite you to write more about how we can improve our services, which could earn us a 10-star review. It will make a big difference for us. It will be highly appreciated. Hope you will visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager