Note fondée sur 910 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
I Love Love Love my stay here at Marriott.. Talia and Onetta were so pleasant! I have no complaints.. Thanks Marriott for a great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par John W, Gestion de l’hôtel
Dear Tamika,Thank you so much for sharing your wonderful feedback! Talia and Onette are rockstars! I will be sure to share your feedback with them. We look forward to another opportunity to serve you and if you receive a survey directly from Marriott we would love to hear your feedback there as well!Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par John W, Gestion de l’hôtel
Dear Jon,Thank you so much for sharing your awesome feedback! We truly appreciate your business and look forward to another opportunity to be at your service!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
👍
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Very happy with our stay here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par JohnW, Gestion de l’hôtel
Dear Cindy,Thank you so much for sharing your feedback! We look forward to another opportunity to serve you!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Never again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par John W, Gestion de l’hôtel
Dear Chloe,Thank you for choosing the Marriott Memphis East for your recent stay. Will you please elaborate on your negative experience.Sincerely
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par John W, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica,We are so pleased to hear you enjoyed your stay. We look forward to another opportunity to serve you should your travels bring you back our way!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par JohnW, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica,Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback! We truly appreciate your business and look forward to another opportunity to serve you! Should you receive a survey directly from Marriott we would to hear your feedback there as well!
2 sur 5
par un voyageur

No WiFi

Publié le 15 mars 2024 sur Hotels
Wanted to try something different. WiFi wasn’t working and needed it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2024 par JohnW, Gestion de l’hôtel
Dear Andrew,Thank you for taking the time to share your feedback. Please feel to reach out to us directly as we would love another opportunity to better your experience!