Note fondée sur 630 évaluations de clients

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2,8 sur 5
66 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Didnt like at all rude employees dirty environment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Autumn, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Amanda,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Bad service No clean bathroom no clean I will never return to this hotel in my life
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Andres,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Very clean and generous people great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
The convenient and safe place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
With me being stress with this moving process and working and by the time I made it to Motel 6 I was so drained and even though they gave me a higher rate for a room she gave the opportunity to go and reserve my room online and I got a much cheaper room and it was very clean and smells clean and just the fact that I was able to go and kick my shoes off and relax right then, so great experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi NakiaThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Laurie, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Natalie #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Front door not sealed, light and cold air enter room. No shampoo, no ash tray in smoking room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Terrance,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Zuhair,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6