Note fondée sur 418 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2023 par Atte. Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Estimado José, Siempre es un gusto para nosotros recibirle en sus viajes de placer o negocio, agradecemos su evaluación y lo invitamos a continuar regresando. Le deseamos una excelente tarde.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
I like this hotel, definitely will come back again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Atte. Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Dear Deisy, it is a great pleasure to read your words, they inspire us to continue working thinking about the happiness of our guests. We hope to see you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Atte. Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Estimada Nallely, Muchas Gracias por tu preferencia. Deseamos poder saludarte pronto, de nueva cuenta.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Bad parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Atte. Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Dear Alejandro, we thank you for the honor of your preference. We offer you a sincere apology for the inconveniences experienced during his last stay. We hope to greet you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Parking is horrendous
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Atte. Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Dear Todd, we thank you for the honor of your preference. We offer you a sincere apology for the inconveniences experienced during his last stay. We hope to greet you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Atte. Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Estimado Ismael, Quienes integramos el Equipo de City Express Plus by Marriott Mexicali, agradecemos el honor de su preferencia. Deseamos poder saludarlo pronto de nueva cuenta.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Atte. Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Dear Angelica, Thank you very much for your words, they motivate us to continue working always focused on our Guests. We hope to see you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Atte. Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Muchas Gracias Mónica por su preferencia. Nos complace siempre poder servirle. Le esperamos pronto de regreso.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Atte. Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Estimado Gerardo, Muchas Gracias por elegirnos como su opción de hospedaje, deseamos poder saludarlo pronto nuevamente, y compruebe que estamos trabajando para mejorar. Le deseo un Buen Día.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Nice environment inside, nice service. Clean and quiet. Tall among the other buildings and easy to recognize, but a little bit hard to find the alley/road where make the turn…anyways, if you have a fast enough GPS, it won’t be a problem. Recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Atte. Gerencia General, Gestion de l’hôtel
Dear Meijingzi, Thank you very much for your evaluation and comments. It is always a pleasure for us to be able to serve you during your pleasure or business trips. We hope to welcome you again soon.