Note fondée sur 855 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
Bien situé. Le personnel est serviable. Musique à la reception un peu bruyant quand on est au premier étage
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par DRS, Gestion de l’hôtel
Dear Paul, I appreciate your comments regarding your recent stay at the Chesterfield Hotel & Suites. I always enjoy hearing about the positive experiences my guests have at my hotel. I will make sure to share your comments with the rest of my team. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all my staff as I strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, I hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
Meilleure hotel South Beach qualité/prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2023 par TM, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hi Charles, we're glad to be your best choice in South Beach! It would be our pleasure to host you again for a future stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
Drug dealers all around the hotel Noise of the air conditioning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2023 par TM, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hello Samir, thank you for your review. We do not condone or allow loitering or soliciting in or around our property. We appreciate your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par TM, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Micheline. Please consider us again where we can make it a 5-Star stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2023 sur Expedia
Il serait intéressant pour l’établissement d’offrir un service de conciergerie des bagages pour les voyageurs dont l’arrivée à l’hotel se fait avant 15h et dont le départ se fait après 11h.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Expedia
Très bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2023 par TM, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
We appreciate your fantastic rating Ahmed! It would be our pleasure to host you again in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2022 sur Expedia
Hotel globalement tres mal entretenu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2022 par TM, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hi Pêcheur, thank you for your review. We are disappointed you did not have a better stay and hope you will consider us again where we can exceed your expectations.
1 sur 5
par un voyageur

voleurs

Publié le 17 mai 2022 sur Hotels
ils facturent des choses dans leur minibar que vous n'avez pas pris. pas de garde bagage meme sils ont accepté de nous donner une chambre plus tot. La porte ne manipulait pas facilement. Chambre trés petite. Pas tres propre. Besoin de travaux. Minibar plein mais pas complet et on vous facture à la fin. J'ai pris des videos du minibar. j'attends le remboursement de ce que j'ai été injustement facturé. pas de micro-onde. Pas de frigo vu qu'il est plein de leurs articles. happy hour avec des cocktails coupés à l'eau, au glacon. Accueil pitoyable. Et attention si vous demandez un changement de serviette on vous dira que cela est impossible. A pres de 200€ la nuit c'est un vrai scandale. they charge for things in their minibar that you didn't take. no luggage storage even if they agreed to give us a room earlier. The door did not handle easily.clean. Room not Very small room. Minibar full but not full and you are charged at the end. I took videos from the minibar. I am awaiting reimbursement for what I was unfairly charged. no microwave. No fridge as it is full of their items. happy hour with cocktails cut in water, on ice. Pitiful reception. And be careful if you ask for a change of towel you will be told that this is impossible. At nearly 200€ per night it's a real scandal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par TM, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hello Diaro, thank you for your review. Minibar charges are tallied by the attendant for items consumed throughout the stay. Some guests overlook the menu and believe the minibar items are complimentary. Other guests share a room and are unaware that items were consumed by their roommate. Unfortunately, luggage storage is not available due to liability and safety concerns. Our apologies for any inconvenience. We appreciate your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Deceiving and not recommended

Publié le 25 avr. 2022 sur Hotels
When you pay $300 for a night, you expect at least a proper place, an every day cleaning service and at least a complementary bottle of water. Neither of this was included. Extremely disappointed that won’t recommend this place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2022 par TM, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Hello Juan Carlos. Please pardon the inconvenience of not having daily housekeeping service at this time, but we offer service on the third day. Guest accommodations are cleaned and disinfected prior to arrival. Should a guest need a clean set of towels or linens or any extra items, they can pick them up at the front desk. We are disappointed you did not have a better stay, but hope you will come again.