Note fondée sur 911 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

pas terrible

Publié le 19 nov. 2019 sur Hotels
Accueil gentil, mais pas vraiment un hôtel, plutôt un endroit où restent des travailleurs de passage, le ménage n'est pas fait chaque jour mais à la fin du séjour (et pas toujours bien fait), pas de petit déjeuner, pas de commerces à moins de 2 ou 3 kilomètres, et un prix parfois dément pour la qualité : plus de 150 dollars un samedi soir ! Pratique mais sans plus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 nov. 2019 par S. Lumert, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your business and for allowing us the opportunity to serve you. We look forward to seeing you very soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2019 par S. Lumert, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your business and for allowing us the opportunity to serve you. We look forward to seeing you very soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Nice staff lady
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Staff was super unprofessional, room was not clean on my second stay with them and they do not offer proper cleaning supplies and towels. Only two pillows for a queen bed. NEVER RETURNING BACK
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Tuve que pedir toallas, sábana, en 10 días que estuve nunca me cambiaron nada de eso y mucho menos me dieron limpieza en la habitación
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The room floor was dirty, it was even uncomfortable walking around with socks on. My partner felt uncomfortable due to the environment of the hotel. The place is best described as a hotel for traveling construction workers just needing a place to lay their heads. Will not be stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
No sabia q es un hotel donde no esta considerada la limpieza no hay disponibilidad de toallas por ejemplo
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Meh

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Gross- fur all over the door sweep attached to the main entry door, as well as in the bathroom. The whole floor seemed to be smeared with a sticky gross something- literally kept my shoes on the entire time (and told my kids to do the same). Sheets were clean. Staff was friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
The building smell bad, the room was diry, it smell like humidity, there was hair all over .The door to the refrigerator was rusted and spray painted.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.