Note fondée sur 316 évaluations de clients

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4,4 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2022 par Guest Service Team, Gestion de l’hôtel
Good afternoon Cheikh, Thank you for the 8 out of the 10 rating review, we are very happy that you have enjoyed your stay with us and hope to welcome you back to the hotel in the near future.
4 sur 5
par un voyageur

Très bel hotel dans un emplacement peu touristique

Publié le 9 juill. 2022 sur Hotels
Cette petite ville ou cet hôtel de construction récente s'est implantée n'a pas encore succombée au tourisme de masse et son poumon économique est axé sur la pêche et l'industrie. De construction moderne cet hôtel propose un confort très satisfaisant et équivalent par exemple à un très bon Novotel en France. L'architecture du restaurant qui combine larges baies vitrées et style industriel est appréciable. Service sans aucun reproche. Nourriture exceptionnelle au restaurant : penser à réserver Alors pourquoi pas 10 en note maximale ? - chambre un peu petite et fenêtre qui ne s'ouvre pas (sauf si balcon) - environnement : la vue au loin sur une raffinerie, les cargos (aucune odeur ni nuisance sonore il y a quelques kilometres) gâche un peu un bilan néanmoins très correct.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2022 par Ty Hotel Guest Services, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps d'écrire un avis sur Ty Hotel Milford Waterfront. Nous espérons que vous reviendrez à l'avenir. A bientot
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Fantastic hotel. Perfect for what I needed. When I was told the hotel was a couple of years old I was shocked. It genuinely looked like it just opened. Definitely my new place to stay when I am in Pembrokeshire for business.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to give us a superb review! We do look forward to having you stay with us again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us a 10/10! We hope you will come and stay again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Hotels
The hotel was very good with excellent breakfast.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Guest Services - Ty Milford Waterfront, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for giving us a 10/10! We do hope you will come and stay again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Guest Services - Ty Milford Waterfront, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10/10 review! Please do come back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Guest Services, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us a superb 10/10! Please do come again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Guest Services - Ty Milford Waterfront, Gestion de l’hôtel
Thanks for giving us a rocking 10/10! Please do come and stay again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Mixed blessings

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Evening meal was fantastic. Really tasty and great value at £24:for two courses . However this menu is not offered. You have to ask. I only knew of it because I saw it on line. My waitress who was very warm mannered and attentive was keen to point out extras labeled "nibbles " on menu and items of interest that I suspect would be specials elsewhere. I know the upselling and not offering thrbfixed price menu is policy because I listened to two other party's being sat down and the waitresses going though the same process that she did with me.The room was very nice but smaller than the average Travel Lodge and of the same standard . The breakfast was tasty but limited in choice. No tomatoes or hash or black pudding in the hot section no cornflakes musli or Weetabix in the cereals. I paid extra for a waterfront view expecting to see the beautiful harbour but could only see the other side . That's probably nit picking. Overall I stay on a average 3 nights a week away from home working . This hotel is slightly better than a Travel Lodge plus purely because the food is better
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par Guest Services - Ty Milford Waterfront, Gestion de l’hôtel
Good morning Peter,Thank you for taking the time to give us a review. We appreciate your feedback on the issues you have raised and we have relayed these to the relevant departments to help improve the standards of service we provide to our guests.Thank you again and we hope you will come back and stay with us again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
I liked the convenience of the property, peacefulness, quiet, good room n excellent view.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Guest Services - Ty Milford Waterfront, Gestion de l’hôtel
Hi Sandy,Thank you for giving us a nice review and we're pleased you enjoyed your stay!