Note fondée sur 361 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 juin 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2024
15 dollar ad on for parking during stay is a bit high compaired to motels in the same area
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024
Staff and facilities were excellent
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 avr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 avr. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024
Great room, clean and spacious! Close to MOA for a fun weekend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Leslie, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. I greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mars 2024
Know that there is a fee for parking at this hotel. Also, make sure to lock your door at night. Make sure to use the manual door stop.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Leslie, Gestion de l’hôtel
I apologize that your experience was anything less than satisfying. Feedback such as yours assists us in improving our service and property. In addition, please know that your comments and issues will be addressed.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Leslie, Gestion de l’hôtel
I apologize that your experience was anything less than satisfying. Feedback such as yours assists us in improving our service and property.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Leslie, Gestion de l’hôtel
I apologize that your experience was anything less than satisfying. Feedback such as yours assists us in improving our service and property.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
Upon check in, we used the restroom and noticed some “nasty stuff” on the floor. I immediately called the front desk and they checked us into a new room. Other than that, the hotel is very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Leslie, Gestion de l’hôtel
I apologize that your experience was anything less than satisfying. Feedback such as yours assists us in improving our service and property. In addition, please know that your comments and issues will be addressed.