Note fondée sur 319 évaluations de clients

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3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2023 sur Expedia
Très bon rapport qualité prix
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

yuck nasty

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
hotel was disgusting. we sleep in hotels 250 nights a year and this is the nastiest hotel ive ever stayed ive literally bunked with roaches and had a better experience
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Legalized theft

Publié le 21 janv. 2024 sur Hotels
Breakfast was not prepared at the proper time and when asked when it was going to be ready was told when it's done rooms are musty and sheets were dirty . When I checked out they said I had been smoking in the room . I don't smoke so the kept my deposit. Do not stay here it's full of extended stay locals. The front desk clerk is also a extended stay guest. I complained to quality inn and was told the y are a franchise and they didn't know if I would get my money back. Stay clear of this motel.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024
This hotel was disgusting! They pained the bath tub and the paint was pealing off the ceiling was caving in!! There was NO HEAT!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2024 sur Expedia
First class experience! So much better than other comparable hotels around here. Staff was awesome!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024
Definitely needed snow removal in the parking area. Elevator out of service which is very inconvenient to get luggage to 2nd floor. Room was cold and unable to change thermostat. Phone cord was damaged and no instructions how to contact the front desk.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 janv. 2024 sur Hotels