Note fondée sur 561 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Toulon

Très bon hôtel

Publié le 20 sept. 2018 sur Expedia
Accueil sympa, chambre spacieuse bien agencée, bonne wifi, bonne literie, bien équipée et petit déjeuné correct.
4 sur 5
par un voyageur

Overall great stay

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Clean room, helpful staff, room temperature was difficult to maintain but overall great stay. Nice pool and hot tub. Decent breakfast. Would stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Shelly, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope to have the opportunity to serve you the next time you are in the area.
5 sur 5
par un voyageur

Best place to stay in Monroe!!!

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Best experience ever at any hotel/motel. This Super 8 rocks big time! Staff is wonderful!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Shelly, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and the wonderful review. We hope to have the opportunity to serve you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Shelly, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope you choose us the next time you are in Monroe.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
The room was clean. Bed was comfortable. Staff were kind and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2024 par Shelly, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your kind comments. We hope to have the opportunity to serve you the next time you are in the area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
Robin, the front desk lady was very efficient and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Shelly, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. I will pass your comment on to Robin. We hope you choose us the next time you visit Monroe.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Very pleased with everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Shelly, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are glad you enjoyed your stay. We hope to have the opportunity to serve you the next time you are in the area,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Shelly, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope you choose us the next time you visit Monroe.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
Good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Shelly, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope you choose us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
The property was nice and clean. The downfall was a lot of very loud children running the halls and the parents and staff allowing it. Also making the breakfast area they're hangout at night and using the appliances. It was not controlled until several complaints by my myself and others. It did quiet down but not until the pool closed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Shelly, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear about all of the noise. I know there was a rather large group that stayed at the hotel last weekend and used the conference room. I will talk to the staff about staying ahead of the noise. Thank you for bringing it to my attention.