Note fondée sur 633 évaluations de clients
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4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 15 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par - Hampton Inn & Suites Front Desk , Gestion de l’hôtel
Hello,We appreciate your feedback and are happy to hear you enjoyed your stay at our property. We do apologize for any inconveniences you may have experienced during your stay. It is always our goal to ensure that all guests enjoy their stay. We hope to see you soon! Have a wonderful day! - Hampton Inn & Suites Front Desk
par un voyageur
Publié le 14 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
par un voyageur
Lack of airing out
Publié le 6 mars 2024 sur HotelsThe room was clean but it had a distinct odor of once being a smoker room or a resemblance of such.
Everything else was fine.
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Wonderful experience! Reasonable price. Comfortable room. Great breakfast. Loved the nearby stores and restaurants. We had a great stay!
par un voyageur
Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Basic but exceeded expectations, seems well managed and maintained. Clean, fresh (no dingy grout), appreciated pillow choice/quality, had expected bath and room amenities, appreciated free breakfast and good coffee (enjoyed oatmeal with raisins -- many other options), parking below grade of facility, room was basic but very nice and good size, nice staff, free wifi, new favorite in the area as good value and quality
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 févr. 2024 sur Expedia
Good