Note fondée sur 327 évaluations de clients

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4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Very high standard of accommodation

Publié le 22 févr. 2024 sur Hotels
Always a pleasure to stay here, clean rooms and great restaurant downstairs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Danielle Nye, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate and review your recent experience at the Bridgeport Hotel.We are thrilled to note that you enjoyed the facilities at our hotel and it’s a pleasure to receive such positive feedback about the Bridgeport Hotel and our service.We value your support and hope we have the opportunity of welcoming you back to the Bridgeport Hotel.Warmest regards,The Bridgeport Hotel team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Wotif
Some of the wait staff in the restaurant looked disinterested and were not forthcoming in serving us. The others were great and engaging.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Wotif
Great place to stay & entertainment & food in one place - definitely rate the accommodation- rooms are A1 would definitely revisit on our travels through this was again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Danielle Nye, Gestion de l’hôtel
Thank you for such a kind review! We truly appreciate your feedback and are delighted that you had a wonderful experience at The Bridgeport. We Hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Wotif
.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Wotif
Loved everything except that it didn't have microwave or basic cooking equipment and knives and forks. This would be nice for people wanting something from Woolworths
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2024 par Danielle Nye, Gestion de l’hôtel
Your concerns regarding your stay have been noted and we have shared your feedback with our hotel management team.On behalf of all the team at the Bridgeport, please accept our sincerest apologies for your underwhelming experience, and we do hope to have the opportunity to show you that your experience is not the norm and would be thrilled to have the opportunity to show you that once again in the future.Warm regards, The Bridgeport Hotel team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Wotif
Bed was a little uncomfortable but all very clean. The tv remote was really old and didn’t work well, buttons were not sensitive enout
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Modern accommodation with best view of the bridge

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Fantastic modern accommodation in a great location. With spectacular pool
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels