Note fondée sur 157 évaluations de clients

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4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par GERARD de lyon

Charme d'antan &Have de pays en plein centre

Publié le 20 juill. 2015 sur Hotels
Avons passé 2 jours très agréables, Hôtel au charme d'antan , très calme jardin tropical & piscine en plein centre. Préférence pour chambre avec vue jardin. Personnel souriant & efficace. Profitez des promos car assez cher !
4 sur 5
par Jean

Nairobi

Publié le 23 oct. 2012 sur Hotels
Climatisation trop bruyante
5 sur 5
par un voyageur de LYON FRANCE

FAIRMON HOTEL NORFOLK NAIROBI

Publié le 21 févr. 2012 sur Hotels
Excellent hôtel, dommage tout de même qu'à ce prix il n'y ait pas de pantoufles dans les chambres En ce qui concerne les extras, il est très désagréable de se trouver dans la configuration nord américaine avec des prix hors taxes et surtout un pourboire arbitrairement calculé, nous sommes en Afrique !!! SPA pratiquant des prix plus que corrects pour un tel établissement. Cuisine excellente Personnels très avenants, très courtois
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mars 2011 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Videar, Gestion de l’hôtel
Dear OgnjenThank you for choosing to stay with us and for the positive feedback. We look forward to hosting you againKind RegardsLoyalty Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Videar, Gestion de l’hôtel
Dear JoleneThank you for choosing to stay with us and for the positive feedback. We look forward to hosting you againKind RegardsLoyalty Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Videar, Gestion de l’hôtel
Dear Rico,Thank you for choosing to stay with us and for the positive feedback. We look forward to hosting you againKind RegardsLoyalty Services Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
The property and staff are first class. Suggest more sun lounges around the pool Would return in a heartbeat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Videar, Gestion de l’hôtel
Dear MarieThank you for choosing to stay with us and for the positive feedback. We look forward to hosting you againKind RegardsLoyalty Services Manager
3 sur 5
par un voyageur de Vero Beach

Publié le 13 oct. 2023 sur Expedia
This was certainly a grand dame 40 years ago when my wife first stayed at The Norfolk, but we found the place tired and the whole routine a bit sketchy. We were given a room that was not what we booked (booking specifically called for a King bed, but we received a Queen and the hotel staff tried to convince us that indeed the bed was a "King-like" bed). I was given two separate quotes for a car service, one twice the other, and both were a multiple of what Uber quoted for the same ride. I sat outside enjoying a cigar and a waieter asked me if i had an "extra cigar" for him. That's never happened to me anywhere. Also of note, the manager was quite welcoming until he saw we had a problem with the room and he then disappeared faster than you could imagine. Indeed it's a grand dame that has seen better days.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2024 par Videar, Gestion de l’hôtel
Dear Stephen We sincerely apologize for delayed response.We regret that your stay with us did not meet your expectations and we did take all the issues raised and have been addressed as required.we do hope that you can give us a chance to enhance your stay during your next visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2023 sur Expedia
Awesome staff great room and pool