Note fondée sur 9 évaluations de clients

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3,7 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Expedia
温泉だけは、よかった
4 sur 5
par un voyageur

Fabulous experience

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
This is an extraordinary hotel Japanese style Vast room A time warp and wonderful if you want a feel of traditional Japanese hospitality
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
Old interior, but a receptionist have a good service
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 avr. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 avr. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mars 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2023 sur Expedia
We picked this place because it had Onsen and had the traditional Ryokan look. Despite the note that the place had shuttle bus from the station, they had limited runs and it was not explained properly. They sent a long Japanese letter but this only said that they wanted to know when we would arrive but had no information on the transportations. Since the hotel restaurant was open per reservation, we had to look for restaurants around the hotel. It was very inconvenient. Onsen was open 6-9 a,m and we had to vacate the place by 10 a.m after breakfast so we didn't get to use the Onsen in the morning. T.T Also, since the heater was blowing from the ceiling, temperature was warm when I stood up. But it was very cold sleeping on futon on the floor over night. Probably, it makes sense to visit this place during summer and not during winter. Breakfast buffet was good though.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 mai 2022 sur Hotels