Note fondée sur 439 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de France

Publié le 6 janv. 2020 sur Expedia
Room refurbished but not entirely, not perfectly, some issues as rooms old (paints, door,...). We have had 2 rooms one for us one for the kids and many things were missing in one room vs the other : chairs, table outside, glasses, ... we have had to call several time reception. Not enough long chair outside vs number of habitations and size of the pool, it is a pity because people are very friendly and very nice, hotel is very nice outside, the spa was under refurbishment but seems nice. Be careful vs photos game room for adolescent is now very limited.
5 sur 5
par un voyageur de Natal

Publié le 24 août 2019 sur Expedia
Excellent hôtel, chambres très belles , hôtel très bien entretenu, personnel très aimables, superbe vue sur la plage, la piscine est très agréable, superbe !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par Anny Rocha Spina, Gestion de l’hôtel
Dear Americo, We would like to thank you for the compliments mentioned in the review. Your compliments will be passed on to our team, which will certainly make them more motivated and dedicated. Our team have been constantly striving to make our hotel the most comfortable and our improvements in structure and service will not stop. We are absolutely proud to serve you and looking forward to welcoming you back to our hotel. And please, do not forget to check our special rates and availability on our website. Anny Rocha Coordenadora de Qualidade Wish Natal Exclusive Resort
5 sur 5
par un voyageur

Super hôtel!

Publié le 21 sept. 2018 sur Hotels
Sans aucun doute un des meilleurs hôtels de Natal. Nous avons été très agréablement surpris par le haut niveau de prestations proposées par cet établissement. C’était la première fois que nous y avions séjourné mais nous sommes certains d’y revenir. L’hôtel vient d’être refait à neuf avec une décoration moderne et de très bon goût. Les chambres sont spacieuses et la literie confortable avec une superbe vue sur l’océan et sur le fameux « morro do careca ». Le personnel est très attentionné et aux petits soins, toujours à la recherche de vous satisfaire. Le petit déjeuner est excellent avec une énorme variété de plats. Et bien évidemment la possibilité de commander toutes sortes d’omelettes, tapiocas, crêpes, champagne… avec le service à table en plus. La piscine est très reposante et nous avons même profité pour faire une sieste sur des hamacs mis à disposition tout en dégustant des cocktails (vacances parfaites). Malheureusement la zone « Spa » avec le jacuzzi était en travaux pendant notre séjour. Un petit bémol est que la plage face à cet hôtel n’est pas très conseillée à la baignade car il y a beaucoup de rochers. Vous pouvez tout de même faire une belle promenade et s’y baigner un peu plus loin. Pendant tout notre séjour, nous n’avons eu qu’un léger souci avec la climatisation de notre chambre qui n’était pas suffisamment puissante face à la chaleur du matin. Dans l’ensemble nous avons beaucoup apprécié nos vacances dans cet hôtel et nous sommes pressés d’y retourner.
5 sur 5
par un voyageur

Fabuloso

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
Ótimo final de semana, nesse hotel Fabuloso! Atendimento por toda a equipe, desde do serviço de quarto, piscina, restaurante e recepção, todos muito atenciosos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Thalita Alves, Gestion de l’hôtel
Prezado Paulo,Obrigada pela ótima avaliação do nosso hotel e pelo imenso carinho com nossa equipe! Estamos contentes que você tenha apreciado sua estadia e esperamos vê-lo novamente em breve.Atenciosamente,Thalita AlvesCoordenadora de Qualidade Wish Natal
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Thalita Alves, Gestion de l’hôtel
Prezado Clovis,Obrigada pela ótima avaliação do nosso hotel! Estamos contentes que você tenha apreciado sua estadia e esperamos vê-lo novamente em breve.Atenciosamente,Thalita AlvesCoordenadora de Qualidade Wish Natal
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Thalita Alves, Gestion de l’hôtel
Prezado Juan,Obrigada pela ótima avaliação do nosso hotel! Estamos contentes que você tenha apreciado sua estadia e esperamos vê-lo novamente em breve.Atenciosamente,Thalita AlvesCoordenadora de Qualidade Wish Natal
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Thalita Alves, Gestion de l’hôtel
Prezada Raquel,Muito obrigada pelo tempo e atenção em avaliar o nosso hotel.Ficamos muito felizes em atender às suas expectativas, esteja certo de que compartilhamos todas as avaliações com nosso time para que saibam a nossa evolução no atendimento e serviço para nossos clientes.Muito obrigada por compartilhar conosco a sua experiência e esperamos recebê-la novamente em breve.Atenciosamente,Thalita AlvesCoordenadora de Qualidade Wish Natal
3 sur 5
par un voyageur

Pode melhorar bastante

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
Limpeza do quarto deixou a desejar, comidas e petiscos do restaurante nao estavam bons, de resto razoável
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Thalita Alves, Gestion de l’hôtel
Prezado Aguinaldo,Obrigada por dedicar um tempo para compartilhar seu feedback. Lamentamos qualquer ocorrido durante sua estada conosco. Nossa maior preocupação é a satisfação dos nossos hóspedes. Vamos avaliar cada ponto e repassar sua mensagem imediatamente ao gestor responsável para as devidas correções Pedimos sinceras desculpas e nos colocamos à disposição para todos outros esclarecimentos também pelos nossos canais de comunicação por telefone, e-mail ou site. Atenciosamente,Thalita AlvesCoordenadora de Qualidade Wish Natal
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Thalita Alves, Gestion de l’hôtel
Prezado Jeferson,Obrigada pela boa avaliação do nosso hotel! Suas observações já foram encaminhadas para nosso time de gestores e nos ajudará muito em nossa evolução. Estamos contentes que você tenha apreciado sua estadia e esperamos vê-lo novamente em breve.Atenciosamente,Thalita AlvesCoordenadora de Qualidade Wish Natal
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Absolutely loved the pool, the lobby, the balcony from our room! I found the room big with a hot shower, safe and 2 large beds, large TV. My husband would say the room needed a slight redo in paint, and a bit of cleaning (front door had hand prints, AC vent had chipped paint) etc and I can say I don't disagree. All in all the room was very comfortable. Staff were very friendly even to us NY'ers struggling to speak Portuguse. The pool staff, buffet staff, lobby staff were all so friendly. Only gripe for me was: the unavailability of quick sandwiches, salads, etc. Maybe being americans we are used to that... To pick up a quick lunch for the room to enjoy without the formality was almost impossible. You have to go through room service (which is great don't get me wrong, but for every day it's too formal), the buffet or the malta &/or pool service. Room service didn't work for us with the QR code so we had to keep going down to order. They have the room in this expansive resort, would be nice to just grab a drink, sandwich, coffee, or sandwich (for those traveling w/ kids) to go. The resort is about a 10 minute taxi ride at least from the main shopping, eating out area. So, although great that it's far away the convince of quick meals to go wasn't offered. And that is tough for families used to being able to grab a quick bit without room service. But a wonderful stay and lovely resort! We stayed for 8 days. From NY USA. Long flight to get here!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par Thalita Alves, Gestion de l’hôtel
Dear Chris,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Thalita AlvesCoordenadora de Qualidade Wish Natal