Note fondée sur 747 évaluations de clients

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4,4 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par Véronique

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 déc. 2017 sur Hotels
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de montreal qc

Bel hôtel

Publié le 17 août 2016 sur Expedia
Bel hôtel excelllent choix pour un arrêt pour environ mi chemin pour aller à Virginia beach
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Great for Families
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Sattanathan, it's encouraging to learn the Hampton Inn Neptune/Wall, NJ was a great fit for your family. It's our mission to provide a welcoming environment for all types of travellers. We hope to have the pleasure of welcoming you and your family back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out of 5 rating, Shana!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at Hampton Inn Neptune/Wall, NJ. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Beautiful Hampton Inn. Big big room, very clean safe property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Michael, it's wonderful to hear your praise for our spacious rooms and your recognition of the cleanliness and safety of the Hampton Inn Neptune/Wall, NJ. Your satisfaction is our utmost reward. We hope to be your choice of stay the next time you visit Neptune/Wall.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Amazing Hotel!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Mayer, it's wonderful to hear how much you enjoyed your stay at Hampton Inn Neptune/Wall, NJ. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2024 sur Expedia
great staff clean very helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Chaim, we're thrilled to hear your stay at Hampton Inn Neptune/Wall, NJ met your expectations. Recognizing our team members for their helpful attitude and cleanliness reaffirms the value we put in maintaining a positive guest experience. Looking forward to welcoming you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Peri, it's fantastic to read that you had a pleasant stay at Hampton Inn Neptune/Wall, NJ. We appreciate your rating on Hotels.com and sincerely look forward to serving you again in the future. Thanks for choosing us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing, Kalyca!At Hampton Inn Neptune/Wall, NJ, we strive to provide exceptional service for each person who walks through our doors. Thank you for sharing your perfect rating with us. We look forward to sharing the same quality experience with you during your next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Alecqua, we're elated to see your 5-star rating for Hampton Inn Neptune/Wall, NJ on Hotels.com. Your positive feedback serves as a testament to the hard work our team puts every single day. We would love to have you back in the future for another exceptional stay. Thank you once again.