Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2023 sur Expedia
Près de l’aéroport et transport disponible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par Jim Norris General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Richard, Thank you so much for your wonderful review. We are delighted our location perfectly suited your needs and that you appreciated our complimentary shuttle service. We appreciate your feedback and look forward to hosting you again at Hampton Inn New York - LaGuardia Airport!Jim NorrisGeneral Manager
1 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 5 févr. 2023 sur Expedia
Broken shower, broken heating… could feel the wind into the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, Thank you for evaluating your stay with us. We regret not meeting your expectations and are sorry for the maintenance issues that inconvenienced you. We apologize for this and, rest assured, we will share your comments with our engineering team and make sure we prevent such reoccurrences. We hope you will give us a second chance to deliver the type of experience you should always expect from our hotel. Jim Norris,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2023 sur Expedia
Très bien pour le prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marc,Thank you for reviewing your stay at the Hampton Inn New York - LaGuardia Airport. We are delighted you had a great time while you were here and loved our affordable rates. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!Jim NorrisGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2023 par Jim Norris General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Philippe, Thank you for your feedback. We are sorry if there were a few issues that kept you from giving us a higher rating. We regret any inconvenience this caused, and we hope you will return for the perfect stay you deserve.Jim NorrisGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Great ratio quality/ price

Publié le 2 août 2022 sur Hotels
The employee at the reception when we arrived was extremely helpful and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Michel, thank you for the fantastic review of your stay at Hampton Inn New York - LaGuardia Airport and especially for the compliments on our friendly and helpful staff. Our team's primary goal is to ensure the comfort and satisfaction of our guests, and we appreciate you recognizing their efforts. We are also delighted to learn that we were able to meet your expectations at a great price. We all hope you will stay with us again whenever you are in the New York City area. Jim Norris General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2022 sur Expedia
Je le recommande vivement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
keenny, we are happy you chose Hampton Inn New York - LaGuardia Airport for your visit and for your recommendation. It was our pleasure having you as our guest, and we hope you will revisit the next time your travel brings you to our area. Jim Norris General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 avr. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 févr. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 nov. 2021 sur Expedia
Le Service de Navette vers l'Aéroport La Guardia avait fait en sorte que nous avions choisi cette Hotel. Nous avons telephoner a l'Hotel de la Terminal C en soirée pour recevoir le Service. On nous a demander d'attendre dans la Zone Mauve au Premier etage. Apres 30 minutes d'attente nous avons télephoner a nouveau. On nous a demander de se rendre a la Terminal D. Malgré le froid et notre fatigue nous avons dù marcher jusqu'a la terminal D. Encore 30 minutes d'attente et toujours rien. Nous avons appeller pour une 3ieme fois a l'hotel qui nous ont demander une nouvelle fois de changer d'endroit pour attendre l'arrivé de la navette. Finalement apres 1heure 30 d'attente au froid dehors vers minuit le soir nous avons pris la navette. Nous avons finalement opter pour prendre un UBER les autres soir de nos vacances en revenant de Manahtan. Le matin je prenais mon petit dejeuner, une petite souris marchait sur le plancher et est arriver sous ma table et a monter sur mon soulier. Vous pouvez vous imaginer mes cris et l'indigestion qui a suivi. Je suis aller aviser le personnel au Lobby. Ils ont attrapper la fameuse souris mais JAMAIS on ne m'a dit désoler, etes vous bien? RIEN. En faisant mon check out j'en ai discuter avec la personne a la reception, la meme a qui j'avais aviser de la presence de la souris le matin d'avant, de ma deception et encore une fois rien. On semblait se moquer totalement de mon insatisfaction. Impossible pour nous de dejeuner a nouveau.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2021 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Claudia, we cannot apologize enough for what transpired and the inconvenience you experienced due to our shuttle service. We have reached out to the service provider and shared your feedback to make sure this is not repeated. We are also truly sorry for the concern you had while you were having your breakfast and if our associates did not address this in an appropriate manner. We assure you we will take the necessary actions. In addition, we can understand that you must be frustrated due to any unauthorized charges made on your folio. Kindly allow us some time to look into this with the appropriate individual. Your patience and understanding are appreciated in the meantime. Jim Norris, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hala, it was a pleasure having you as our guest at Hampton Inn New York - LaGuardia Airport. We strive to deliver an exceptional experience to each of our guests in all areas of our hotel and your feedback tells us we are meeting our goals. Thank you for taking the time to share your perfect rating. We look forward to hosting you again soon. Jim Norris General Manager