Note fondée sur 1 413 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2023 par Nicolas Nasser, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your valued feedback. Best regards, Nicolas Nasser Operations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel sympathique en bordure de fleuve

Publié le 21 oct. 2023 sur Hotels
À proximité du fleuve, salle de sport disponible très bon petit déjeuner et pas très loin de restaurants Le parking et juste à côté de l hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2023 par Ken, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your valued feedback.Best regards,Ken EllingtonGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Very good

Publié le 20 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2023 par Ken, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your valued feedback.Best regards,Ken EllingtonGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2022 sur Expedia
la chambre était grande et propre avec une très belle vue
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Nicolas Nasser, Gestion de l’hôtel
Je suis ravi d'apprendre que vous avez passé un agréable séjour. Nous espérons vous accueillir de nouveau à l'hôtel tres bientot. Merci bien Nicolas Nasser Directeur des Operations
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Lovely clean room and as described Bathroom dated No hot water in the morning- waited 50 mins called reception- sent maintenance- told me to run a bath tap and hot water will come to sink. Shared it was a regular occurrence. On arrival told to park in multi story rather than disabled bay at front and use the lift- unacceptable approach to disabled guest with walking issues. Poor experience overall. On check out shared water issue with reception team and was told they would inform manager - offered we were happy to discuss but heard nothing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Nicolas Nasser, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your valued feedback. Best regards, Nicolas Nasser Operations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Lobby and bar are lovely, gym is small and rooms could do with a bit of an update.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Nicolas Nasser, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your valued feedback. Best regards, Nicolas Nasser Operations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Nicolas Nasser, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your valued feedback. Best regards, Nicolas Nasser Operations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Another enjoyable stay

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
This was our third time staying here. Our corner room on the second floor was spacious and quiet. We loved the views over the Tyne and enjoyed walking the quay each late afternoon. Plenty of pubs and restaurants in walking distance. Great breakfast each morning and a friendly staff. We stayed for four evenings and will certainly return to the Copthorne when we visit Newcastle next. Lovely staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Nicolas Nasser, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your valued feedback. Best regards, Nicolas Nasser Operations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par Nicolas Nasser, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your valued feedback. Best regards, Nicolas Nasser Operations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 févr. 2024 par Nicolas Nasser, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your valued feedback. Best regards, Nicolas Nasser Operations Manager