Note fondée sur 248 évaluations de clients

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3,9 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Bon niveau standing /Quelques chambres inf. à 4*!

Publié le 23 août 2018 sur Expedia
Chambre réservée par expédia ne correspondait pas aux critères annoncés /Offre surclassé par hôtel Meilleure mais paq toujours à notre goût Les évènements au Kerala nous ont amenés à prolonger notre séjour de 15 jours négociés cette fois dans d'excellentes conditions un vrai cadre merveilleux et reposant ce Turtle Annex
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2018 par Vignesh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for sharing your experience from your recent stay with us at Turtle on the Beach. We have noted your comments with regards to the room and please accept my sincerely apologies for the discomfort that may have caused. I would like to assure you that your comments will be shared with the team here for improvements to be made. Your patronage is very valuable to us, and your constructive feedback will make us aware on the actual guest’s experience. We hope that this experience will not deter you from using our hotel in the future and we look forward to seeing you again at the Turtle on the Beach and assure you of our best attention and services at all times. Sincerely yours, Vignesh Vijayan Accommodation Manager
4 sur 5
par MC de Paris - France

chambres agréables

Publié le 19 août 2013 sur Hotels
Une décoration de l'hôtel déplorable, un manque d'informations concernant les activités.Le personnel est gentil et serviable.Les tarifs du spa sont très élevés.
3 sur 5
par Julien

Séjour très moyen, voire décevant.

Publié le 23 août 2012 sur Hotels
Un personnel pas su tout à la hauteur mais surtout des gérants calamiteux sinon une chambre spacieuse et confortable, pour l'heure...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2012 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at our hotel. It was a great pleasure to have you as our esteemed guest. Your feedback on our services is valuable for us since it gives us an overview of our problems and enables us to work towards our shortcomings. We ensure to reconsider certain processes where we have any scope of improvement. We would like to thank you once again for the feedback and look forward to welcome you again.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Excellent extended weekend!

Publié le 24 oct. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Expedia
We stayed for couple of days. There was a construction going on at the hotel, and they continued it past 11 pm. This was even after multiple guests made several requests and complaints. One of our neighboring guests, a senior folks were really uncomfortable with the noise, but rather than being understanding and halting the work, the staff manager was laughing. We were really surprised with the attitude. For a hotel, one would think that the guest’s comfort is of utmost importance. This place definitely belies that understanding. Food is strictly average. It was such a disappointment. We will never stay again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2023 sur Expedia
Pool needs to be really improved, a lot of updates can be done, for example bath tub had scratches/peeling paint on them. Access to beach from hotel would be a plus.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2023 sur Expedia
Wonderful property and great service
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2023 sur Expedia