Note fondée sur 900 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
82 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Belle etape

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello PATRICK,We are delighted to hear that you had a great stay with us! If you have any further feedback to share, please do not hesitate to reach out to us. We look forward to welcoming you back soon!
5 sur 5
par un voyageur de SEYSSINET-PARISET

Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Marc,We are delighted to hear that you had a fantastic stay with us! We strive to provide excellent service and a comfortable experience for all our guests. If there's anything else we can do to enhance your next visit, please let us know. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Moyen mais fait l’affaire pour une ou deux nuits

Publié le 14 juin 2021 sur Hotels
Chambre qui sentait la cigarette et dans laquelle on ne se sentait pas très à l’aise avec la propreté. Pas sale, mais pas super attrayant. Cher pour ce que c’est, mais le moins cher dans le coin...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2021 par Manager, Gestion de l’hôtel
We can't thank you enough for sharing your feedback so that we can continue to improve upon our service and hospitality. We appreciate the comments regarding our hotel. We hope you'll return to see how we continue to grow thanks to valuable guest feedback such as yours.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your rating of our Hotel. The biggest compliment we can receive is to earn your business again so please consider us on your next trip.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We can't thank you enough for sharing your rating. It would delight us to host you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
It was our pleasure to provide you with such a wonderful experience. Please do come see us again very soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
It is really heartwarming to see such a wonderful rating. We truly appreciate you taking the time to rate your experience. We hope you will come back to see us again on your next trip to the area!
3 sur 5
par un voyageur

Pas plus qu'un dortoir

Publié le 8 mars 2019 sur Hotels
Confort élémentaire. Chambres ont besoin d'être rafraichies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
Your voice is so valuable to us in our continued efforts to provide every guest with an enjoyable experience. We appreciate you sharing your comments regarding our hotel. Through guest feedback like yours we are better able to enhance guest experience; so thank you.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2019 sur Expedia
le personnel est les propriétaires tres gentil mais première nuit arrivée tardive 1 ère nuit horrible avec des coquerelle dans la chambre tiroir lit etc.. le lendemain une 2 eme chambre m a été offert et encore la des coquerelles la 3eme a été la bonne j y suis rester 7 jours et une nuit m a été offerte pour cela
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2019 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are so sorry to hear that you did not enjoy your stay with us and that you faced such an unusual situation. We continue to strive to improve our service and accommodations so that we may provide the highest level of guest satisfaction. For that reason, we are so sorry that we missed the mark during your recent stay. This feedback has been forwarded to management and we can only ask that you consider us again so that you can see the continuous improvements we make.
4 sur 5
par Laura

Correct

Publié le 3 janv. 2018 sur Hotels
Chambre plutôt spacieuse. Propreté correcte. Petit déjeuner simple a disposition alors qu'il n'était pas indiqué. La piscine a l'air sympa. Seul bémol : la population présente dans l'hôtel : bagarre en pleine nuit devant les chambres.