Note fondée sur 690 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2022 sur Expedia
Très propre et facilement accesible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2023 par DH, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for staying with us! We hope to see you again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 1 nov. 2022 sur Hotels
Bruyant, vieillissant.aucun service ou presque.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2018 sur Expedia
Chambre non fumeur sentait la cigarette et l’humidité, personnel accueillant, situé près de l’autoroute, pas de detour
4 sur 5
par pierre de cornwall

sur une echelle de 0a10 je donne un8

Publié le 30 juin 2015 sur Hotels
en general assaz bien.
4 sur 5
par un voyageur

lits confortables

Publié le 24 mai 2014 sur Hotels
bonne impression sauf petit déjeuner un peu juste et obligation de l'emporter dans la chambre
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2014 sur Hotels
It was ok for the price rooms are noisy could here everything in the hotel. The rooms needs to be updated.
5 sur 5
par un voyageur de GARNERVILLE

Publié le 12 avr. 2024
After a long flight from Stewart International the hotel offered a comfortable room at a reasonable price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par hp, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5-star review, Michael! We are thrilled to hear that you loved your time at Fairbridgeinn Express Nyack - this is exactly the feedback we strive to receive from our valued guests. Keep it coming!Best
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par hp, Gestion de l’hôtel
Hi Ansar, it's noticeable that your recent visit did not fully meet your expectations, and we apologize for the poor experience. As our primary goal is always to exceed our guests' expectations, we would like to know more about how we can improve our product/service so we may ensure a superior experience for you and other guests in the future. We hope to have a chance to redeem ourselves with you and restore your faith in our hotel and hospitality. Thank you for staying with us on this journey and for taking the time to review us. We appreciate both.Best,
5 sur 5
par un voyageur

February 25th

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Great guy at the front. Very friendly. Thank you.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par hp, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 10 out of 10 rating, Boris - it's greatly appreciated! Your complete satisfaction is our ultimate goal, and we are thrilled that we hit the mark for you. Our team at Fairbridge inn express Nyack is committed to making every possible effort to provide you with an exceptional experience each time you choose us. Thank you for staying with us on this journey. It was a pleasure to host you, and we look forward to having you back many more times in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par hp, Gestion de l’hôtel
Dear Jaslin,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,