Note fondée sur 564 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par O Kokoski, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Best Regards, Naphaphorn Kokoski. Front Desk Manager.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2019 sur Expedia
Excellent déjeuner Centre sportif petit mais bien équipé et propre. Personnel très sympathique. Seul point négatif: Insonorisation plutôt faible, on entendait les enfants courir dans la chambre au dessus, et dans la cage d’escalier qui était adjacente à notre chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par O Kokoski, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at the Pomeroy Inn and Suites at Olds. I am glad you liked our fitness centre. We hope to see you soon. Best Regards. Naphaphorn Kokoski, Front Desk Manager. Merci de votre présence au Pomeroy Inn and Suites at Olds. Je suis content que vous ayez aimé notre centre de fitness. Nous espérons vous voir bientôt. Meilleures salutations.
5 sur 5
par un voyageur de MSH

Publié le 5 sept. 2018 sur Expedia
Belle hôtel récent, chambre très propre, différents services tél restaurant, piscine et déjeuner inclus. Bonne variété de produits offerts au déjeuner. Personnel souriant et collaboratif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2018 par Doug, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind remarks and for being our guest. We hope to see you again soon! Best Regards, Doug P. General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Enjoyed our stay. Staff was very helpful and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par James Wilson, Gestion de l’hôtel
Hello Theresa, Thak you for taking the time to write a review. We really appreciate the feedback. I am so glad to hear you enjoyed your stay and the staff were helpful and friendly. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 févr. 2024 sur Expedia
Excellent property!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par James Wilson, Gestion de l’hôtel
Hello Thomas, Thank you for taking the time to write a review. We really appreciate the feedback. It was a pleasure having you and we hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 févr. 2024 par James Wilson, Gestion de l’hôtel
Hello Ryan, Thank you for taking the time to leave a review. We really appreciate the feedback. It was a pleasure having you and we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
We always enjoy our stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par James Wilson, Gestion de l’hôtel
Hello Jeff, Thank you for taking the time to leave a review. We really appreciate the feedback. As always, it was a pleasure having you. Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur de Delia

Publié le 24 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2024 par James Wilson, Gestion de l’hôtel
Hello Edward, Thank you for taking the time to leave a review. We really appreciate the feedback. We are so glad to hear you enjoyed your stay as it was a pleasure having you. Hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 janv. 2024 sur Expedia
Very friendly clean hotel with great amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par James Wilson, Gestion de l’hôtel
Hello Wendy, Thank you for taking the time to write a review. We really appreciate the feedback. We are so glad to hear you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
1 sur 5
par un voyageur

Don’t ever eat at just jacks

Publié le 18 janv. 2024 sur Hotels
Don’t ever eat at the hotel restaurant just jacks. My $100 dollar meal was atrocious. Even after sending it back once it was not edible but no refund was ever given. The warm was nice but dirty. Many small things broken around the room like remotes. Sticky floors etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par James Wilson, Gestion de l’hôtel
Hello Michael, Thank you for taking the time to write a review. We really appreciate the feedback. I am so sorry to hear about your negative experience both in Just Jacks and in the hotel as this is not up to our standards whatsoever. Thank you for bringing this to my attention so I can investigate further. Regards, James Wilson