Note fondée sur 410 évaluations de clients

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4,5 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
Missing stuff like soap in the room
5 sur 5
par un voyageur

Third stay in a month.

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
We stayed here as it was close to the airport! Clean, friendly service, good free breakfast, comfy beds, overall excellent place to stay! I give it five stars!!
4 sur 5
par un voyageur de Conway

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Staff were absolutely terrible. Not professional at all and wearing PJ’s to work.
5 sur 5
par un voyageur

Superbowl getaway!

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
We love staying at Hampton Inn. The room cleanliness, the staff friendliness, the complimentary breakfast is such great value!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
The pool was not available disappointed for my kids
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 janv. 2024 sur Expedia
Check in was less than desirable as I waited for someone to come for awhile. After she arrived at the desk, she asked my name and handed me a key. Didn’t check ID, didn’t verify a card or anything. I tried to enter a side door and the key didn’t work. I had to walk around the property to the front and verify the key works- she said the door just didn’t. I inquired about leaving my car at the hotel and taking the shuttle to the airport, she said you could but there were not cameras and vehicles get broken into and stolen there often. I did not sleep at all due to a combination of uncomfortable beds, worry for my vehicle, curious who may be coming through the door since my ID and personal info was never verified. Won’t be coming back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia
Airport shuttle was late. No front desk service early mornings
3 sur 5
par un voyageur de Juniata

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 janv. 2024 sur Expedia