Note fondée sur 839 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2023 sur Expedia
Les filles a l accueil pas tres accueillantes et ca avait lair exasperant de devoir soccuper dune reservation "park and fly"
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Kathy, I would like to apologize for the lack of warm welcome you received during your stay with us. Thank you for taking the time to bring this to our attention. Your comments have been noted and will be reviewed with the staff. We hope to have the opportunity to exceed your expectations during your next visit. Sincerely, Suzanne Herr, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2023 sur Expedia
Près de l’aéroport, hôtel propre, personnel aimable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2023 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear André, We are happy to hear from you and value your kind review. It is encouraging to know that your stay was enjoyable; we work hard to provide a pleasant experience. Your comments are welcomed, and we appreciate being a part of your trip! Sincerely, Suzanne Herr General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2023 par Angell, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! We hope to have you back someday :)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2021 sur Hotels
Une nuit avec ma femme j’étais déçu parceque je voulais du thé malheureusement il y en avait pas à l’hôtel et la toilette est trop petite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2021 par Chico, Gestion de l’hôtel
Dear guest, please accept my apologies for the inconvenience you encountered throughout your stay.
5 sur 5
par un voyageur de LANSING

Publié le 10 mai 2024
Satisfied
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024
Just ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Charles, Our goal is to exceed our guests’ expectations, so I’m sorry that your stay was just okay. We appreciate your attention to reviewing our hotel, and we hope to impress upon your return to the area. Sincerely, Isaac Vilarim, GM
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024
Outdated. Dirty bathroom, mold
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Kristen, Thank you for taking the time to share your feedback and for staying with us. Please accept our apologies for your unpleasant experience. As the cleanliness of our hotel is a key priority, we are very sorry your room fell short of expectations. Your comments will be shared with our housekeeping team to improve our service. Sincerely, Suzanne Herr, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024
Front desk clerk was very helpful and hotel is extremely clean and smels excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Robert, Offering clean accommodations and cheerful service are core goals of the staff, so it is great to hear that we delivered. Your feedback is very much appreciated. Thank you for staying at our hotel, and please come see us again. Best, Suzanne Herr, GM
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Phoned for airport shuttle. Put on hold and forgotten. Otherwise check in okay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Francis, I'm very sorry for your poor arrival experience; please forgive us. I regret any frustration caused. It was our pleasure hosting you and we hope to see you again for a flawless stay. Sincerely, Isaac Vilarim, GM
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 févr. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear ray, We humbly thank you for staying with us and for recommending our hotel. We look forward to your next visit. Best, Suzanne Herr, GM