Note fondée sur 519 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Quick stop-overs at Oslo Airport

Publié le 28 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2023 par Julie B, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful review, Edmund. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us.We appreciate your business and hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Thank you for choosing our hotel.
4 sur 5
par un voyageur

Nickel mais pas chaleureux

Publié le 23 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2023 par Mahmoud, Gestion de l’hôtel
Dear Josephine,thank you for taking the time to rate our property.We are delighted you enjoyed your stay at Radisson RED Hotel Oslo Airport.We are looking forward for your next stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2024
Thank you! Everything was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2024 par Agate, Gestion de l’hôtel
Dear Ashley, You're very welcome! We're thrilled to hear that everything was great during your stay. Your satisfaction is our utmost priority, and we're delighted that we could meet your expectations. If there's anything else we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Agate, Gestion de l’hôtel
I wanted to take a moment to express my gratitude for your recent feedback regarding your stay at our hotel. Your insights are incredibly valuable to us as we continuously strive to enhance our guests' experiences.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Sofie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Sofie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Sofie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Agate, Gestion de l’hôtel
I wanted to take a moment to express my gratitude for your recent feedback regarding your stay at our hotel. Your insights are incredibly valuable to us as we continuously strive to enhance our guests' experiences.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Sofie, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2024 par Agate, Gestion de l’hôtel
I wanted to take a moment to express my gratitude for your recent feedback regarding your stay at our hotel. Your insights are incredibly valuable to us as we continuously strive to enhance our guests' experiences.