Note fondée sur 530 évaluations de clients

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4,1 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Oxford 2023

Publié le 12 oct. 2023 sur Hotels
L’entrée est vraiment discrète, je passé devant à pied sans la voir ! J’ai pris une chambre sans fenêtre, c’était annoncé. Avoir un lit de 90cm ne l’était pas !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2023 par George Street Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We apologize for any inconvenience caused. We appreciate your input and will take it into consideration for future improvements
4 sur 5
par un voyageur

Très bien placé

Publié le 19 août 2021 sur Hotels
Hôtel extrêmement bien placé, chambre très propre, plusieurs cafés dans le quartier pour prendre un bon petit déjeuner. Le parking longue durée le plus proche est a 15 minutes a pieds.
3 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
Découverte d’Oxford
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2019 par Chris, Gestion de l’hôtel
Dear Laurent, Thank you for your recent stay and comments.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2019 sur Expedia
Hôtel très propre et bien situé. De nombreux équipements. Personnel accueillant et serviable. Mais nous avions une petite chambre sans fenêtre et nous avons trouvé le prix cher pour cette prestation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2019 par Chris, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your recent stay and comments. I am glad that you found the hotel clean and well located. The hotel offers various types of rooms, many of which have windows and views across Oxford. I hope we are able to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2019 sur Expedia
Cet hôtel est très bien situé. Bien équipé. Confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par Daniele, Gestion de l’hôtel
Nous sommes tres heurex de votre appréciation. Merci pour votre avis !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2019 sur Expedia
The hotel is very clean, the rooms are big and comfy. You can visit Oxford by foot and it’s around a 10 minute walk from the train station. The staff is very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 janv. 2019 par Chris, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your recent stay and comments. I hope we are able to welcome you back in the future. Regards Chris
5 sur 5
par un voyageur

Parfait.

Publié le 30 août 2018 sur Hotels
Parfait, bel hotel très bien situé. Service impeccable. À distance de marche de la gare de train. Rien a redire, allez-y sans crainte. Nous avions une chambre sans fenêtre mais les avantages et le prix compensait amplement ,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2018 par Chris, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your lovely comments. These have been passed onto the team. I hope we can welcome you back in the future. Regards Chris
3 sur 5
par un voyageur

Smallest room ever and no window

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Have traveled the world, but this is the smallest room I have ever stayed in - and not a single window, despite the >£200/night sticker price (same day booking - discounted to £160 or so). Poor light and noise insulation to hallway - see picture. No restaurant or bar. No reception or open door from street level, but had to be buzzed in and go to a different floor to a reception where receptionists were eating lunch from plastic boxes in middle of reception. Not impressed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2024 par The George Street Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Peder, Thank you for sharing your feedback with us. While we do outline our room and hotel features on our website and through travel agencies, we apologize for any shortcomings you encountered during your stay. We are currently investigating the issues you've raised with our team to ensure they are promptly addressed. Your feedback is invaluable to us, and we hope to have the chance to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Kind Regards,
2 sur 5
par un voyageur

Noisy

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Not soundproofed. Noisy music played in pub close by could be heard until late. Could hear people clearly in corridor and banging on doors at 4am. No 5* amenities by any stretch. Reception welcome was poor. Loud zoom meeting taking place by the hotel staff when trying to check in. Strange stains on headboard mirror. At best a 3* hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par George Street Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your review with us. We sincerely apologize for any noise disturbances and inconvenience experienced during your stay. As our hotel is centrally located in Oxford, occasional noise may be unavoidable, especially during weekends. We value your feedback and strive to provide an exceptional experience for our guests. We hope for the opportunity to exceed your expectations on a future visit.Kind Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Poor accommodation

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Although the e enjoyed central location this was as very poor hotel. Room were tiny and outdated - in need of refurb. Staff were friendly but not prompt or efficient with service - I was waiting 15 mins for even an an only I was waiting to check in as the only member of staff was on the phone. Room temperature could not be controlled in room and it was too warm.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par George Street Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you encountered during your stay. Your insights are incredibly valuable to us, and we are committed to addressing the issues you've raised to enhance our services and facilities for all future guests. Your patience and understanding are greatly appreciated.We genuinely hope for the opportunity to host you once again in the future.Kind Regards,