Note fondée sur 47 évaluations de clients

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3,2 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur de Philippines

Publié le 28 oct. 2019 sur Expedia
qualité/prix correcte mais demande une restauration
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2019 par Cherry, Gestion de l’hôtel
Thank you, Fabien. Your suggestion is appreciated and we will be doing that soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 déc. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2023 sur Expedia
Good
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
The property is a bit worn out, and the options for dining at night are severely limited.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2023 sur Expedia
The property location is great - steps from the beautiful beach. The staff's friendliness and willingness to help were outstanding. However, the property itself leaves a lot to be desired. I had to move to three different rooms in order to find one that was passable. Nonfunctioning toilet in one room, bugs and no toilet seat in another. Single tap with no hot water, shower has small hot water heater that did not turn on, water pressure so low that the shower had a large bucket to fill with water and a small one-armed scoop to dip and pur the water over yourself. This property has "Resort" in its name but does not have any amenities that would be consistent with that. You get a room and that's it. Certainly at under $30 at night it is not realistic to expect a fancy place. But regardless of cost, I do expect the bare minimum such as hot water, working toilets, and the ability to take a proper shower. Expedia should require all hotel listings to meet basic standards and to post a warning if it does not. Perhaps this hotel is geared to local standards, but it needs to say that. The staff was great, but there's really nothing they can do to deal with the significant shortcomings of this property.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2023 sur Expedia
Quite
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 mars 2023 sur Expedia