Note fondée sur 904 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

WoW,WoW et encore WoW

Publié le 9 juill. 2019 sur Hotels
Magnifique. La chambre était grande et propre. Que dire de cet accueil chaleureux à la réception. Si on cherche un bémol, il manquait un peu de place pour le déjeuner mais c’était surtout du au fait qu’il y avait beaucoup de monde. De plus c’était le meilleur déjeuner que j’ai vu dans un hôtel
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Excellent

Publié le 20 mai 2019 sur Hotels
Accueil très sympa et rapide ! Check-in bien avant l’heure indiqué (4h avant), sans supplément ! Le petit déjeuner était excellent et varié (fruits, yaourt, gâteaux, porridge, pomme de terre, saucisses, omelette...)
4 sur 5
par un voyageur

Rapport qualité prix imbattable

Publié le 29 août 2018 sur Hotels
Excellent rapport qualité prix... c'est bien moins cher qu'à Palm Springs pour des prestations équivalentes.
5 sur 5
par un voyageur

Super

Publié le 28 août 2018 sur Hotels
Super hôtel, chambre très propre personnel très accueillant et sympathique. Je recommande
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Hotels
Ac didn’t work. Ceiling fan didn’t work. Scorpion was in our shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Leonardo Ch., Gestion de l’hôtel
Dear Hayden. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your comfort and safety are our top priorities, and we regret that we fell short in addressing the issues you encountered. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay in the future. Thank you for bringing these matters to our attention.
5 sur 5
par un voyageur

Indian Wells tennis

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Leonardo Ch., Gestion de l’hôtel
Dear Mario. Thank you for taking the time to rate your experience at Homewood Suites by Hilton Palm Desert with a perfect score of 10/10 stars! We are thrilled to see that you had an excellent stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear David, Thank you for staying with us and taking the time to share your rating!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Expedia
Property was ok. Some updating would be needed. Too much carpet, we prefer tile flooring, the furniture was used, cabinets chipped. My wife had no hot water both mornings when she showered at 6:30 am.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you for staying with us and taking the time to share your review. We appreciate your feedback and will be sharing your comments with our team as we are always looking for ways to improve.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Panagiotis, Thank you for staying with us in Palm Desert and sharing your 10/10 rating!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
This property is location at the edge of Palm Desert, a little furthur than we wanted to be but still close to major thru ways of the city. This property as a whole needs some attention, exit signs missing, common furniture and carpet showing signs of wear, exit doors that slam loudly as you exit, reverberating throughout the hallway and closet doors inside our room that did not slide. When we attempted to bring up these issues with management, all we got in return was a blank stare. At $250 an average night, more could be done, more should be done, if presented with another option for the same price point, choose the other option, dont stay here until these little things are addressed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Lydia and John, We appreciate you staying with us and taking the time to share your review. We will be sharing your feedback with our team for improvement as we hope to provide every guest with an excellent experience!