Ratings based on 677 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
3.7 out of 5
76% of guests recommend
3.8 Room cleanliness
3.7 Service & staff
3.8 Room comfort
3.5 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
1 out of 5
by A traveller

Posted Dec. 4, 2023 on Expedia
Bad service. The only person helpful was Rafik. Bad behavior of Emanuel! Very mean. Rooms are not clean and they have a policy as Emanuel said cleaning once every 3 days!!!!
3 out of 5
by A traveller

Hotel is tired and needs a refit

Posted Nov. 13, 2023 on Hotels
Hotel is tired and needs a refit
5 out of 5
by A traveller from Thornlands

Posted Oct. 19, 2023 on Expedia
Close to the tubes to get you to line 1. Was given probably the best room I’ve had in France for a 3 star hotel Front desk helpful and friendly A bit out the way but with the metro it was ok
5 out of 5
by A traveller

Posted Oct. 6, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Oct. 7, 2023 by Mélanie Responsable hébergement, Hotel Management
Madame, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour. Nous sommes désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons vous revoir lors d’un prochain séjour. Bien cordialement,
1 out of 5
by A traveller

Posted Sep. 11, 2023 on Expedia
Comment from Hotel Management
Sep. 14, 2023 by Mélanie, Hotel Management
Monsieur, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour. Nous sommes désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Nous sommes désolés que notre hôtel n’ait pas été à la hauteur de vos attentes. Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons vous revoir lors d’un prochain séjour. Bien cordialement, Mélanie Responsable hébergement
4 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 17, 2023 on Expedia
Comment from Hotel Management
Sep. 14, 2023 by Mélanie, Hotel Management
Bonjour, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour. Nous sommes désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons vous revoir lors d’un prochain séjour. Bien cordialement, Mélanie Responsable hébergement
5 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 15, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Sep. 14, 2023 by Mélanie, Hotel Management
Madame, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour. Nous sommes désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons vous revoir lors d’un prochain séjour. Bien cordialement, Mélanie Responsable hébergement
5 out of 5
by A traveller

Posted Aug. 14, 2023 on Hotels
Comment from Hotel Management
Sep. 14, 2023 by Mélanie, Hotel Management
Madame, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour. Nous sommes désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons vous revoir lors d’un prochain séjour. Bien cordialement, Mélanie Responsable hébergement
4 out of 5
by A traveller

Posted May 1, 2023 on Expedia
Convenient hotel, close to the metro and Guard de Nord station. Nice and quiet. I slept very well the two night I stayed there. The breakfast was lovely, great produce! The mini gym could do with an upgrade, two of the machines weren’t working. The staff were really helpful. I recommend staying there.
3 out of 5
by A traveller

Posted Apr. 8, 2023 on Expedia
Nice property room was nice and fairly clean. The area around the hotel was dirty We asked for an iron 4 times and the guy on the desk was not polite about it said it’s in a room and he can’t go and get it. Wasn’t very helpful. We had to go out in un ironed clothes. Also the phone in the room for reception did not work which was not good