Note fondée sur 615 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 14 avr. 2024 sur Expedia
Propre bon accueil
Petit déjeuner avec gaufres
Pas de salé mais fruits
par un voyageur
Publié le 21 nov. 2023 sur Expedia
Très bien situé, tout est correcte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2023 par JA, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Thank you,General ManagerQuality Inn Parker
par un voyageur
Nuit etape
Publié le 7 mai 2022 sur HotelsMotel classique sans fioritures
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2022 par Jurnee Hornbeak (GM), Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.
We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.
Sincerely,
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2018 sur Hotels
Tres bien reçues après 23h par le personnel de l hôtel, chambre propre, spacieuse, avec frigo, clim, literie confortable, petit déjeuner parfait,copieux, salé /sucré et cerise sur le gateau : gaufre à faire soi même, fruits frais et même du beurre!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2018 par Mary Johnson-Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for you recent stay at our hotel. We appreciate you taking your time to fill out the survey. I have shared your responses with the staff at the hotel. We hope to see you again soon.
par un voyageur
First in last out
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsLast stop before returning to California check in was good and rooms were fine and beds comfortable. Some road noise but not too bad. A little way out from the main restaurant although there is a cafe nextdoor.
Petrol station nearby so if travelling into California fill up now to reduce the higher California prices.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Very quiet and peaceful
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Very nice for the price
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur de Torrance
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels