Note fondée sur 567 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 nov. 2023 sur Expedia
Très bien situé, tout est correcte
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2023 par JA, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn Parker. Your satisfaction is important to us as a valued Choice Privileges member. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests. We hope for an opportunity to properly host you in the future.Thank you,General ManagerQuality Inn Parker
4 sur 5
par un voyageur

Nuit etape

Publié le 7 mai 2022 sur Hotels
Motel classique sans fioritures
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juin 2022 par Jurnee Hornbeak (GM), Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2018 sur Hotels
Tres bien reçues après 23h par le personnel de l hôtel, chambre propre, spacieuse, avec frigo, clim, literie confortable, petit déjeuner parfait,copieux, salé /sucré et cerise sur le gateau : gaufre à faire soi même, fruits frais et même du beurre!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2018 par Mary Johnson-Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for you recent stay at our hotel. We appreciate you taking your time to fill out the survey. I have shared your responses with the staff at the hotel. We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024
Great place!!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
It was a very run down hotel, bathroom door wouldn't shut, the air conditioner didn't work. The beds were to firm. Everything was old and worn.
2 sur 5
par un voyageur

Not a bargain

Publié le 1 mars 2024 sur Hotels
Very average low cost motel, only it has been the most expensive hotel that we have had this trip. Breakfast was poor. I would recommend checking out a different motel.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Nice smaller motel. Easy access great cafe next door. Clean. Quiet rooms. Nothing fancy but perfect for a night or two
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Clean and convenient
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 févr. 2024 sur Expedia
Very clean room the shower was amazing great water pressure