Note fondée sur 863 évaluations de clients

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4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de THE WOODLANDS

Publié le 2 mai 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par MH, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2024 par Kaylee (Front Desk Assist.), Gestion de l’hôtel
We are so happy to hear that you love our property because we love having you! Hope you are able to make another reservation with us soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2024 par Kaylee (Front Desk Assist.), Gestion de l’hôtel
Thank you for your encouraging review, motivating our staff to continue our hard work and hospitality! Please feel free to come as soon as your schedule allows.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mars 2024
This is a very beautiful property. Very clean. We are only staying 1 night but we definitely would come again and longer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Kaylee (Front Desk Assist.), Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind words in reference to your stay! We are super happy you enjoyed your stay and are ecstatic to have you back soon for a longer vacation!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par MH, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and regret to hear the service received during your stay with us failed to meet your expectations. We would love to hear how we can improve moving forward. We truly hope for the opportunity to welcome you back again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Pitiful WiFi

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Only issue is poor wifi. We have been visiting kohls for over 30 years. We know that cell coverage is poor. Which means WiFi effectiveness is more important. As with previous trips WiFi is not great, but it has gotten worse. I guess my increased expectation of Hilton ownership is unrealistic.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par MH, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We want to apologize for any inconveniences that our WIFI might have caused you during your stay as we do have very limited WIFI options for our remote location. We hope this does not deter you from booking a reservation with us in the future.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par MH, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent feedback regarding your stay with us at Kohl's Ranch Lodge. We are extremely sorry to see that you had a negative experience with us. We try to maintain the highest standards of service but clearly that is not what happened here. If you have the chance we would love to hear about ways we can improve. We hope this doesn't stop you from staying with us again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 févr. 2024 sur Expedia
The restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par MH, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Awesome

Publié le 19 févr. 2024 sur Hotels
Very friendly easy going great staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par MH, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Amazing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par MH, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!