Note fondée sur 758 évaluations de clients

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4,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia
Excellent service!
4 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 27 oct. 2018 sur Expedia
A ne pas confondre avec le Nova Inn, le Chateau Nova se trouve a l'extremite ouest de la ville pres de l'hopital dans le secteur West Hill de Peace River environ trois kilometres du centre-ville. Voiture necessaire pour s'y rendre. L'hotel est neuf, les chambres sont grandes, le decoration parfaite, le personnel accueillant. Evitez le restaurant le service y est extremement lent. A part du restaurant j'ai ete completement satisfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2018 par Chelsea Davidson Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Sorry to hear about your restaurant experience. Looking forward to seeing you again and can give the restaurant another shot. We pride ourselves in our customer service and hope to make your next one a much better one.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
We woke up around midnight by loud talking in the hallway and it lasted about 10 minutes, called front desk and they came up to talk with the people. Otherwise the room was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Dear Philip,Thank you for taking the time to share your review. I sincerely apologize that we were not able to provide you with a satisfactory stay. I am confident that in the future we will be able to give the experience that you hoped for. Please know that your patronage is very important to us, and we look forward to serving you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for leaving us such a wonderful review! We are delighted to know that you enjoyed your stay at the Chateau Nova Peace River, and your encouragement gives our employees great pride knowing they are providing such excellent service to our guests. We look forward to serving you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Great stay again 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review from your recent stay at Chateau Nova Peace River! Our staff will be delighted to know that all of their hard work is recognized and appreciated, and it reassures us that we are on the right track. Thank you again for your feedback, and we look forward to serving you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
Another overnight stay and as usual clean and quiet, bed was comfortable. Great place to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2024 par Nav, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for choosing Chateau Nova Peace River for your recent stay, and for taking the time to share your wonderful feedback with us. We're thrilled you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcoming you back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Menandro M. - GM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your lovely review! It is wonderful to know that the Chateau Nova Peace River met your expectations, and we hope to be able to serve you again in the future!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Hello, Megan - Your rating helps us to know we are on the right track! Please let us know what we can do to turn that 3 into a 5. Thank you for sharing your experience with us and we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Hello, Becky - Thank you so much for your positive review, it was a pleasure to have you with us, and we look forward to serving you again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Hello, Sheryl - Thank you for your kind and positive review. Can you please let us know what we can do to change your next review from an 8 to a 10? We are always striving to improve the service that we provide our guests, and your feedback is important to us. It was a pleasure having you stay with us, and we look forward to seeing you again in the future!