Note fondée sur 41 évaluations de clients

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4,6 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Meilleure option a Pec pod Sněžkou

Publié le 10 mai 2023 sur Hotels
Meilleur choix a Pec pod Sněžkou, c´est la 2eme fois que nous venons
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2023 par Katerina reception, Gestion de l’hôtel
Dear Paul, thank you very much for your very nice comment. Katerina
4 sur 5
par un voyageur

Great location... but...

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Design of the hotel is nice and feels comfortable. Locate in city center with ski bus stop in front of the hotel. There are few things to be improved - beds are too soft, room was too hot during night even when you switch off heating. Min is 20.5... maybe softer blanket would help. Unable to open window so only opportunity is to open terasse door. Breakfast has good selection, during peaks is slower in refilling. Wellness and parking is paid extra and needs to be reserved separately.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Overall nice let down by spa

Publié le 12 sept. 2023 sur Hotels
Clean and comfortable overall. At check in we were told the spa closes at 10pm and this is also written everywhere. We got dressed for the spa and went there at 8:50pm only for he woman there to tell us she’d had enough for the day and was closing up. Pretty disappointing as we wanted to relax after a days walking in the mountains.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2023 sur Expedia
Modern hotel with a nice smell
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Expedia
Schade, eigentlich ein sehr schönes Hotel. Die Zimmer modern und in sehr gutem Zustand. SPA Bereich muss extra gebucht werden. Frühstück lecker mit ausreichender Auswahl. Nun der Kritikpunkt: Bettwanzen. Die von uns angefragten härteren Kopfkissen waren mit Bettwanzen “verseucht“. Wir haben zwar nachdem wir die Stiche bemerkten und die Plagegeister entdeckten, ein neues Zimmer bekommen, allerdings blieb jegliche Entschuldigung aus. Schade
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2023 par GHH Team , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Fischer,Thank you for taking the time to share your feedback. While we thank you for your kind review on the overall hotel and room design, our brekfast selection and Bubbly wellness centrum, we are sorry to hear about the issues you had with your room. We would like to reassure you tough, that room cleaning in our property is very thorough and we can say with confidence that there are no bed bugs in any of our rooms. Our staff has taken care of your complaint right away, by providing you with an alternative for your accomodation. We sincerely apologize if you didnt felt looked after; if you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely yours, GHH Team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 juill. 2023 par recepce, Gestion de l’hôtel
Vážený pane Karle, vážíme si vaší recenze. Děkujeme. Přejeme Vám krásný den a přijeďte zase. Kateřina
5 sur 5
par un voyageur de Guben

Publié le 20 juin 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2023 par GHH Team, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Horst,thank you for your 5* rating. We look forward to welcome you back soon.GHH Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2023 par Katerina reception, Gestion de l’hôtel
Dear Dorothea, thank you for your stars. Katerina
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2023 sur Hotels