Note fondée sur 81 évaluations de clients

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4,4 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Great
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Convenient to where we had to go for the evening. Reasonably priced rooms and clean
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 janv. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
Very clean and comfortable hotel with all the convenience all in walking distance
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2023 sur Expedia
Easy to locate and affordable
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 nov. 2023 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 nov. 2023 sur Lastminute
The room was clean and comfortable. The bed was lovely and soft and there were tea and coffee facilities and a bar fridge with cold water. The tavern served a lovely meal and there were also other close buy resturants and shopping center within a walkable distance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Wanneroo Nightcap, Gestion de l’hôtel
Hi Maria, Thank you so much for your review - we're so glad you enjoyed your stay with us and the tavern! We hope to see you again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2023 sur Wotif
We dined at the Tavern (2 of us) & ordered the steak sanga for 4. Our intention was to have half for dinner, which, by the way was delicious & half to take as our lunch for a 4WD course we were doing the next day. However, when we got up there were ants EVERYWHERE. Not being from Australia & only been here a short time I don’t know if this is a common issue. Where we live at the moment, it isn’t. Disappointed & a waste of money! Even if it is a common problem, possibly a sign warning people!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2023 par Wanneroo Nightcap, Gestion de l’hôtel
Hi Brett, We're sorry to hear that your stay with us was not satisfactory. If you could please give us a call on our landline - we would love to have a chat with you discussing the issues you faced and how we can fix them in the future.Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2023 par Wanneroo Nightcap, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating