Note fondée sur 513 évaluations de clients

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4,4 sur 5
95 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Très confortable mais mal situé

Publié le 16 mai 2018 sur Hotels
Les points forts : 1/ appartement neuf, très spacieux, très confortable, très bien équipé. 2/ bonne réactivité de l'établissement pour solutionner quelques petits soucis techniques et d'organisation : une bouteille de champagne offerte en guise de compensation Les points faibles : 1/ Très mauvais emplacement, au croisement de deux voies routières rapides à l'extrémité du port de marchandises, trop loin du centre touristique de Fremantle pour pouvoir y aller à pied avec des enfants. Bus ou voiture indispensables. 2/ Le service "navette aéroport" indiqué dans les caractéristiques de l'établissement n'existe pas. L'hôtel propose simplement de réserver un taxi au frais du client. C'est donc une information erronée que hôtels.com doit corriger.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2018 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. We will work on the areas mentioned. Regards Stephen
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mars 2024 sur Wotif
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mars 2024 sur Wotif
very good, staff need more training
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
thank you for the great review, Kevin. My apologies if we did not meet your expectations in any way. We continuously aim to improve our services therefore we have lot's of emphasis on training. Thank you for your feedback, once again. Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
Overall good, only one elevator for the entire property though so can be slow. Room okay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review Robert. I am delighted you enjoyed your stay with us and I noted you mentioned our elevator. Our hotel has only 2 floors and several walkways therefore all rooms and floors can be accessed by a short walk up the stairs when our elevator is in use. Thank you, Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Wotif
Friendly staff, convenient dining on site, however isolated in terms of other dining options that are walkable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
Thank you for Craig, I am delighted you liked your stay and enjoyed our offers. George street is just a short stroll away with several restaurants and cafes, ask you team for directions on your next stay with us. Thank you, Kind regards, Silvester B Toth, General Manage
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
The service from the majority of the staff was excellent. They were cheerful and friendly. Unfortunately we had a reasonable wait time for some aspects of our breakfast and evening meal. It was like we were forgotten, but speaking to a more senior person we received sincere apologies. The shower in our room was atrocious. More like one stream of water than a shower, and I found the toilet had continued to run throughout the night. So not so eco friendly. At check-out we had a reasonable wait, along with a few other people waiting to check out. One lady eventually went off to look for somebody who could help all of us. There was a wedding taking place outside our room one night, and although it was noisy, it finished at a reasonable hour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback, Janet. My sincere apologies for the slight delay with our services. We are a very popular boutique hotel and while our team is very efficient, certain times of the day could be busier at all departments what clearly caused a little delay looking after you, this time. Please accept my apologies for any inconvenience. Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Great experience in hotel

Publié le 18 févr. 2024 sur Hotels
Well maintained, clean, comfortable, friendly staff and good breakfast - well worth money spent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
Thank you for the outstanding review, Yew Keong! Kind regards, Silvester B Toth, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Wotif
Great spot
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par Silvester, Gestion de l’hôtel
I am delighted you like our location and hotel, Wayne. Thank you, Kind regards, Silvester B Toth, General Manager