Note fondée sur 893 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
86 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Passable

Publié le 17 août 2022 sur Hotels
Etat général à revoir... ménage, piscine, escaliers
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2021 sur Expedia
Très mal entretenu, pas propre du tout
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
Très bon accueil! Le gérant nous a dépanné avec des couverts et assiettes pour manger dans notre chambre. Chambre très spacieuse et bien équipée!
4 sur 5
par un voyageur de gurs france

Bon sejour

Publié le 12 sept. 2018 sur Expedia
Bon accueil, le petit dejeuner est super et Harry le responsable est tres professionnel et sympa (De plus ..il parle francais ) bon hotel ..a recommander
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2018 sur Expedia
J'ai trouvé que le personnel est très gentil. Les déjeuners étaient bons. Ce que j'ai moins aimé est le fait que les corridors et escaliers étaient sales et ne sentait pas bons. L'entrée de l'hôtel aurait pu être laver plus souvent...les vitres erait sales..la hall d'entrée aussi.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juin 2018 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2024
King size bed, great...but it was most likely an old frame/box spring because every time we moved it creaked. Lamp kept going on and off, we unplugged it. The receptacle was too close to the headboard so the lamp kept going off every time the bed moved. It was just an overnight so we didn't complain. Smoking is prohibited on the property but I thought our room had a stale odor and smelled like a smoker had previously stayed there. Breakfast 6:30-9:30 but checkout is 12. Breakfast should be available until 11, at least a continental breakfast, something to grab and go. Staff at front desk were very nice. Hotel was a good location for where we were going and the price was right. It was good enough for our purposes but wouldn't stay longer than overnight.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2024 par priya, Gestion de l’hôtel
Dear William, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely, Priyanka Manager Best Western Fort Washington Inn
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
The front desk person was VERY helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2024 par priya, Gestion de l’hôtel
Dear Mirta Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand. Sincerely, Priyanka Manager Best Western Fort Washington Inn