Note fondée sur 903 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur de Montpellier

Bien pour le prix

Publié le 9 juill. 2018 sur Expedia
Bien placé mais petit déjeuner pas suffisant pour appeler ça un petit déjeuner en terme de nourriture.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Jojo, thank you for evaluating your recent stay with us. We’re glad to know overall you had a pleasant experience but we regret that you did not like our grab-and-go breakfast. Please be assured that we will share your feedback with our Brand Leaders to assist them when determining new breakfast offerings for future implementation. Sincerely, Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2024 sur Expedia
Stayed 2 different times in the span of 10 days. It was okay. By 8am most of the breakfast offerings were empty - the hot water was lukewarm and the coffee was empty. You were out of cream... I don't need a luxurious hot bar but I do need a quick cup of joe. Otherwise, the facility reflects the price, which is fine by me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear alexandra, Thank you for choosing to stay with us. We regret any disappointment you had with our breakfast and that it did not meet your expectations. We have shared your feedback with our breakfast staff as we continually strive to improve our guest experience. Thank you for your feedback, and we hope you will stay with us again.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Surprising Stay

Publié le 10 mars 2024 sur Hotels
I enjoyed my stay at this chain hotel. The service was good, the location was accessible, the room was very clean, and I found a really good deal on this hotel. Overall, I had a good experience.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Room was very clean . Sheets smell clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 févr. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Andrea, Thank you for choosing Extended Stay America. It is glad to know you had a good stay with an excellent staff and a clean and comfortable room. Please visit us another time for another enjoyable experience.Sincerely,Hotel Management