Note fondée sur 128 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Mont-Royal

Publié le 8 nov. 2019 sur Expedia
Tout était parfait. Le personnel, les équipements, la nourriture, etc.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2019 par Manon, Gestion de l’hôtel
Cher Yves, Merci pour votre commentaire, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour à Rosewood Phnom Penh.
5 sur 5
par un voyageur de Phnom pen

Publié le 14 oct. 2018 sur Expedia
Fabuleux, seul point négatif , l'eau de la piscine est un peu froide , du reste impeccable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2018 par Hanny Wahyuni, Gestion de l’hôtel
Dear Jorgio, thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2023 sur Hotels
Staffs are nice and professional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Daniel, Gestion de l’hôtel
Dear Jessica,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We always strive for excellence with the service to our valued partners. We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Warm Regards,Daniel SimonManaging Director
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2023 sur Expedia
Ich hatte die Mekong Suit und der aufenthalt war einfach unbeschreiblich, der Ausblick ist atemberaubend. Das Personal super Freundlich und auf Aufmerksam, wenn man extra Wünsche hat werden diese sofort umgesetzt. Est ist schwer es in worte zu fassen aber mein aufenthalt war einfach Perfekt. Sehr zu empfehlen das Rosewood in Phnom Penh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Daniel, Gestion de l’hôtel
Dear Christopher,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We always strive for excellence with the service to our valued partners. We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Warm Regards,Daniel SimonManaging Director
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Daniel, Gestion de l’hôtel
Dear Raymond,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We always strive for excellence with the service to our valued partners. We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Warm Regards,Daniel SimonManaging Director
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2023 sur Expedia
Extended check out upon request and restaurant n sky lounge quality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Daniel Simon, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We always strive for excellence with the service to our valued partners. We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Warm Regards,Daniel SimonManaging Director
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2023 sur Expedia
everything is excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Daniel Simon, Gestion de l’hôtel
Dear Eiji,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We always strive for excellence with the service to our valued partners. We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Warm Regards,Daniel SimonManaging Director
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Daniel Simon, Gestion de l’hôtel
Dear Inyoung,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We always strive for excellence with the service to our valued partners. We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Warm Regards,Daniel SimonManaging Director
5 sur 5
par un voyageur

Speechless. What an extraordinary hotel and svice

Publié le 26 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2023 par Daniel Simon, Gestion de l’hôtel
Dear Margarita,We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We always strive for excellence with the service to our valued partners. We look forward to welcoming you back in the not-too-distant future.Warm Regards,Daniel SimonManaging Director