Note fondée sur 847 évaluations de clients

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4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Paola, thank you for letting us know your visit to Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport was perfect in every way. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Take care and safe travels, Jordan Bartels, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 13 mars 2019 sur Hotels
Très bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Sylvain, thank you for letting us know your visit to Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport was perfect in every way. We are delighted you included us in your travel plans and hope you will do so again. Take care and safe travels, Jordan Bartels, General Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, We are happy you were pleased with most of our services, but I am sorry your stay was not quite perfect. We encourage you to try us again on your next trip when in the area. I am confident you will have a better experience. Take care and safe travels, Jordan Bartels General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel moderne et proche de l'aéroport

Publié le 21 mars 2018 sur Hotels
J'ai passé 2 nuits dans cet hôtel proche de l'aéroport. La chambre était parfaite, moderne et très propre. Le personnel était attentionné. La salle de sport possède tous les appareils classiques (tapis de course, vélo elliptique...). Parking gratuit à l'extérieur. Le buffet du petit-déjeuner est standard, mais il y a une station "oeufs" pour ceux qui veulent quelque chose de chaud ($13). Le seul bémol vient du restaurant de l'hôtel. J'ai diné les 2 soirs sur place. Le menu est restreint et la nourriture est passable pour un prix élevé. J'ai commandé des pâtes le 1er soir. 10 minutes plus tard, alors que le restaurant était vide, la serveuse revient pour me dire qu'ils n'en ont plus. Second soir, je commande un dessert. Ils n'avaient plus de sauce, c'était très sec. Globalement un très bon séjour, mais je vous suggère de dîner ailleurs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2018 par Richard H., Gestion de l’hôtel
Thank you for the 4 out 5 Solene! We hope to see you again in the near future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024
Surprisingly clean and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Brandy, We appreciate you mentioning how much you enjoyed our clean and quiet atmosphere! We are delighted you had such a wonderful time here with us at Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport. Thank you for recommending us to future guests. We look forward to welcoming you again soon.Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur de LOUISVILLE

Publié le 27 mars 2024
Close to several restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear OLIN, Thank you for the wonderful review. We are so glad our location worked well for you and that you appreciated being so close to several restaurants. Thank you for being our guest. We look forward to your next visit at Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport.Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Overnight stay

Publié le 19 mars 2024 sur Hotels
The staff were very professional and accommodating and the room was very clean and comfortable. I was very happy with my stay and would definitely stay again in this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Tina, Thank you for sharing your positive experience at Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport. We are delighted to read that you found our staff professional and accommodating. It's great to know that you enjoyed the clean and comfortable room. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ken, We appreciate you taking the time to leave your kind rating for Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport. Your satisfaction is important to us, and we are thrilled to have exceeded your expectations. We hope to see you again soon!Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Practically on the runway! Pretty insulated, we could hear the planes, but they were not loud to us. Bed was comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Elaine, We are thrilled you enjoyed your stay at Hilton Garden Inn Pittsburgh Airport! It's fantastic that you found our location convenient and our rooms comfortable. We are glad the noise from the nearby runway didn't disturb your rest. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another comfortable stay soon!Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Seema, We hope you loved many aspects of our hotel and appreciate you sharing your rating. We are disappointed that we may not have lived up to all of your expectations and are grateful for your feedback. Thank you for staying with us, and we hope you will give us another chance to provide you with the flawless hospitality you should always expect from us.Safe Travels,Rob DaceyGeneral Manager