Note fondée sur 939 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Personnel courtois chambres rénovées et très propres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jean, merci d'avoir partagé votre expérience au Pittsburgh Airport Marriott. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouvé les membres de notre équipe courtois et nos chambres rénovées impeccablement propres. Dans l'attente de votre prochaine visite.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for this excellent rating, Pierre!We're always working hard to provide a high-quality experience for all of our guests so It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay at Pittsburgh Airport Marriott! We'd love to host you again someday for yet another unforgettable visit.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 nov. 2021 sur Hotels
Très bien, beau et propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2021 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Merci pour la note fantastique, Anie! C'est exceptionnel que vous ayez vécu une expérience aussi merveilleuse au Pittsburgh Airport Marriott. Nous nous soucions de la satisfaction de nos clients. Nous avons hâte de vous revoir bientôt!
4 sur 5
par Joanne

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 juill. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Michael, your positive rating for Pittsburgh Airport Marriott is much appreciated! It would be terrific to have more details about your stay - this will help in our ongoing effort to create memorable experiences for our guests. We look forward to welcoming you back.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kerri, it's wonderful to see your perfect score for Pittsburgh Airport Marriott! It truly brightens our day to know you had a pleasant experience. We hope to welcome you back soon for another enjoyable stay.
5 sur 5
par un voyageur

I will definitely stay again

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
I enjoyed my stay at the Marriott. The room was amazing, it put me in mind of an upscale modern bedroom with a master bath. The TV was huge, and the bed was comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Steven, it's heartening to hear that your stay at the Pittsburgh Airport Marriott was an enjoyable one. We're thrilled to know our modern, well-appointed rooms and amenities, including the large TV and comfortable bed, hit the mark for you. We await your return for another fantastic visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2024 sur Expedia
It is in the middle of an industrial park beside the highway. It is close to the airport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Annette, thank you for your feedback. We are glad that you appreciated our proximity to the airport. Our location also offers easy highway access. Despite being in a business-centric area, we strive to provide a comfortable and serene environment for all our guests. We hope to welcome you back in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Luciano, it's a delight to know you had an excellent stay at the Pittsburgh Airport Marriott. We appreciate your feedback and look forward to your return visit in the future. Safe travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thanks for the perfect rating, Travis!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at Pittsburgh Airport Marriott, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!