Note fondée sur 28 évaluations de clients

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3,9 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 juill. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Pulita, buona colazione e Personale gentile

Publié le 25 févr. 2024 sur Hotels
Location gradevole, reception un po' trascurata, struttura che necessiterebbe un po' di rinnovamento, ma estremamente pulita, con valida colazione e personale gentile. Buon rapporto qualitá/prezzo, consigliabile.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 févr. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2023 sur Expedia
When we arrived, we were not greeted warmly, almost accusing us of not having a reservation. While we were searching, she took a phone call and said” ah yes ! Here you are!” There was no one else in the hotel- we arrived on our floor, the door was closed to the hallway we had to walk down. Lights would not turn on. The room was nothing more than a motel 6, but the view was spectacular. Went down to have a beer. Server was not friendly at all- said no English! Sadly he was our server for dinner. Most uncomfortable dinner we’ve ever had. He printed off a menu in English for us, and reminded us throughout that he did not speak English. Did not offer any good wine selection. Meal was not creative or good He was friendly in the morning. I guess he could not wait for us to check out! The views were spectacular!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2023 par Hotel Piuro, Gestion de l’hôtel
Good evening, we are sorry for not be able to satisfied your stay in our hotel. The reservation was for an apartament out of the hotel that's why we did't found the reservation soon. We are sorry for the dinner and the service without english. We will be more careful in future. Thank you and sorry again. Staff Piuro
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

gedateerd en klein

Publié le 13 août 2020 sur Hotels
Erg drukke weg en geen airco vooral vervelend met hoge temperaturen en met open ramen veel lawaai door de naastgelegen weg
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2020 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Milano

Publié le 20 juill. 2020 sur Expedia
Bella area condivisa con piscina e volendo spa, camera purtroppo pero' antiquata senza aria condizionata con materasso scomodo e vecchio
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2020 sur Hotels