Note fondée sur 901 évaluations de clients

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4,2 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
The restaurent would not pick up for my room service irder. i had to call the reception to place the order. just a minor thing. the other thing was that there was no in room information of surrounding options. i had to walk to reception to get a menu for room service dinner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Julie at Mercure, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.We do have our QR code in our rooms that has the room service menu and an additional way to order from our menu. I apologise if this was not clear for you to find easily. However, delighted you had a lovely stay. Kind regardsJulie at Mercure
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 févr. 2024 sur Hotels
Great location; lovely room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Julie at Mercure, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.Kind regardsJulie at Mercure
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
I enjoyed our stay more than my husband. He didn’t think it was as clean as it should have been. He killed a couple of beetles in the washroom and they were still on the floor after it was cleaned.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Julie at Mercure, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Cheryl.Delighted you had a lovely time.Noted for service from housekeeping improvements. Thank you for letting me know.Kind regardsJulie at Mercure
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2024 sur Expedia
I would rate the property as a 3.5 star. Our accommodation at the property seemed to be very tired. We had mould in the shower and paint off in various locations. Very old style and certainly not value for money at $329 per night. Disappointing to say the least. We certainly would not be in a rush to stay there again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2024 par Julie at Mercure, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
I would not recommend Mercure resort. It felt more like a motel. Our bathroom had dead insects around the sink and on our towels!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Great spot, lovely place with great staff. Will definitely recommend and stay here again
5 sur 5
par un voyageur de Mortlake

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Good
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels