Note fondée sur 847 évaluations de clients

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3,6 sur 5
67 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Moyen

Publié le 21 oct. 2016 sur Expedia
Pour : La piscine
Pas trop facile d'acces mal indique.un Peu bruillant Alec Le traffic
4 sur 5
par Isabelle

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2016 sur Hotels
3 sur 5
par Elisabeth

Publié le 31 juill. 2015 sur Hotels
Bon motel mais bien trop cher pour les prestations !
4 sur 5
par Cyril de Paris

Publié le 10 sept. 2014 sur Hotels
Mériterait un rafraichissement mais reste tout à fait correcte. Situé à 10 minutes à pied de la principale rue de la ville.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Kiana A, Gestion de l’hôtel
Cindi, Thank you kindly for writing a review!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Kiana A, Gestion de l’hôtel
Thank you Adam, Hope to have you here again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Just a hotel. Nothing fancy but location was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Aiden, Gestion de l’hôtel
Thank you Sandra, we appreciate you taking the time to leave us a review, happy to hear you enjoyed our location, come again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Aiden, Gestion de l’hôtel
great :)thank you for staying with us, come again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2024 sur Expedia
The person that checked us in was great. I had booked two separate nights and he was able to combine them so we did not have to change rooms. The bed and bedding need to be updated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2024 par Aiden, Gestion de l’hôtel
Hi Christine, we're happy to see that our staff provided great service and helped make your stay go as smoothly as possible. I have forwarded your room notation to management, thank you for letting us know.Thanks for choosing Port Townsend Inn!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par Kiana A, Gestion de l’hôtel
Hi Mark, We're sorry for the alarm static, we wished we had known so our front desk could come unplug it from the wall for you. And we apologize the shower head spraying, after checking, the head needed to be twisted on, more by hand. We took off your unclaimed pet fee for the inconvenience. Please let us know if there's anything we can do during your stay to make you more comfortable