Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur de Laval

Publié le 7 févr. 2024 sur Expedia
Belle hôtel chambre spacieuse service très bien mais pas assez de chaises longue à la plage ou piscine et manque de serviettes de plages a partir de 11 am et pas de prime alcool faut être membre pour avoir de la qualité
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par eConcierge, Gestion de l’hôtel
Hola Mario,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are disappointed to hear that we fell short of your expectations, and we apologize for any inconvenience caused. In order to improve our services, we would love to hear more about your stay and the areas where we could improve. Please contact us directly with details about your stay, along with any complaints or concerns you may have. We value your feedback and appreciate the opportunity to make things right.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and providing you with a better experience that meets your expectations.Best regards,eConcierge.
5 sur 5
par un voyageur de Candiac

Publié le 10 juin 2023 sur Expedia
Le personel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2023 par BRERC, Gestion de l’hôtel
Hola Hola Patrick!Thank you for choosing Breathless Riviera Cancun Resort & Spa; we truly appreciate and value your confidence for showing a genuine interest in our brand.We feel happy to learn the level of service you received from our team members, was consistently world class and exceeded your expectations in every aspect.We genuinely hope to have the opportunity of welcome you back again soon.Sincerely,Guest Relations Team
1 sur 5
par un voyageur de MAGOG

Publié le 30 avr. 2023 sur Expedia
Nothing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par BRERC, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for taking the time to share with us your comments about your recent stay with us; we sincerely regret to learn that your perception about our services didn't exceed your expectations and ended that way.Nevertheless, we would hace appreciated to learn the aspects that made us not exceed your expectations; since this is the main source for us to improve on a daily basis.On behalf of all our team members, we genuinely hope to have opportunity of welcome you back again to showcase our innovations.Sincerely,Guest Relations Team
5 sur 5
par un voyageur de Boisbriand

Publié le 12 nov. 2021 sur Expedia
Will go back again for sure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2021 par Breathless Riviera Cancun Resort & Spa , Gestion de l’hôtel
Hola hola Julien! Thank you for choosing Breathless Riviera Cancun Resort & Spa; we truly appreciate and value your confidence for showing a genuine interest in our brand. We feel happy to learn the level of service you received from our team members, was consistently world class and exceeded your expectations in every aspect. We genuinely hope to have the opportunity of welcome you back again soon. Sincerely, Guest Care Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2020 sur Hotels
Du au fait que nous avions seulement les déjeuner il as fallu un bracelets sa semblait importuné le staff
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2020 par Breathless Riviera Cancun eConcierge, Gestion de l’hôtel
Hola Hola We are working on a daily basis to exceed our guests’ expectations and would love to have the opportunity to host you again in the near future to offer you a remarkable stay. Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Beau séjour entre amies

Publié le 27 janv. 2020 sur Hotels
Hôtel avec beaucoup d'ambiance !! En général le site est très bien entretenu sauf l'eau des piscines laisse à désirer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par eConcierge, Gestion de l’hôtel
Hola hola! Merci beaucoup de nous avoir fait parvenir vos suggestions. L’avis de nos clients est crucial pour nous faire avancer et nous avons analysé tous les points soulevés dans le but de vous offrir le service d’excellence qui nous caractérise d’ordinaire. Nous espérons que nous aurons la chance de vous accueillir prochainement pour restaurer votre confiance dans nos services et dans notre hôtel. Merci eConcierge
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2019 par E-concierge, Gestion de l’hôtel
Hola, hola! Thank you for choosing Breathless Riviera Cancun Resort & Spa. Warm & sunny regards!
5 sur 5
par un voyageur de ERIE

Publié le 27 mars 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par eConcierge, Gestion de l’hôtel
Hola Tierra!Thank you for choosing Breathless Riviera Cancun Resort & Spa as host for your recent getaway vacation and taking the time to share with us your review; we truly appreciate the confidence you have deposited in our brand to spend the best leisure time in Riviera Maya.We feel happy to learn the level of service you received from the team members was consistently world-class and exceeded all your expectations in every aspect; we take pride in greatly creating lifetime moments for our guests.On behalf of all our team, we genuinely hope to have the opportunity to welcome you back again soon. Sincerely, eConcierge.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2024 sur Expedia
Rooms had bugs flying all over n the beds on my luggage’s n everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2024 par eConcierge, Gestion de l’hôtel
Hola Antonette,Thank you for taking the time to share with us your comments about your recent stay; we sincerely regret to learn that your perception of our services didn't exceed your expectations and ended that way.To identify possible inconsistencies in service that require urgent or immediate follow-up to enhance our guests' hotel experience, we encourage them to provide us with their feedback in real-time during their stay.We have researched our system and found your room number; we found no other bugs than mosquitos around the area as it is their natural environment. Nevertheless, we have protections in every room to keep these harmless living beings away.We appreciate your feedback and on behalf of our team, we genuinely hope to have the opportunity to welcome you back again to showcase our daily improvements and innovations.Sincerely,eConcierge