Note fondée sur 240 évaluations de clients

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3,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

100% top hotel

Publié le 6 nov. 2023 sur Hotels
Arzoo & Gauri were awesome, great job and amazing hotel !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 nov. 2023 par Alankar Deshmukh- Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thank Dear Valued Guest,Thank you for your recent review, and your kind words. We take the comments of our guestsvery seriously, as our goal is to always improve on meeting and exceeding expectationsWe look forward to being of service to you in the future, and on behalf of our team ..... Thank you!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mars 2015 sur Hotels
4 sur 5
par Arnaud

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 déc. 2014 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de paris

a boutique hotel with warm design

Publié le 19 févr. 2012 sur Hotels
un hotel de cette nouvelle génération , au design non classique sans etre avant gardiste . Tout à fait dans l'esprit des personnes qui vont à l'Ashram ( très proche) ( ce n'était pas mon cas) un espace de détente en plein air avec coussin et canapé bas ( rare dans les hotel 4 étoiles classiques . les chambre son et tres spacieuses, ont une architecture un peu particulière :notamment la salle de bain ( tres design avec baignoire coquille et douche italienne au choix) donne sur la chambre sans porte . on aime ou on n'aime pas . Un restaurant au dernier étage sur une superbe terrasse . l'équipe fait de son mieux pour répondre a nos attentes . Un seul bémol aucun service de concièrge ; impossible d'avoir aucun conseil pour visiter la ville ; pas même le nom d'un musée hyper connu qu'on nous avait conseillé ( et nous avions perdu le nom. le buffet est tres correct et pas tres cher . en revanche le restaurant Japonnais est affreusement cher et pas transcendant du tout
4 sur 5
par un voyageur de Nantes, France

Hotel O coeur de Pune

Publié le 31 mai 2010 sur Expedia
Bien sous tout rapports...Sauf que le paiement du wifi dans la chambre qui devrait être gratuit, il me semble. Petit dej copieux, mais sans viennoiseries françaises
3 sur 5
par un voyageur

Hotel needs to improve serice

Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
The Hotel Service and Hospitality has gone down in last 4 years. The breakfast is very limited and quality not the same as it used be. Internet was not working. I had use my Mob hotspot to work. Overall not a great experience this time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2024 par Alankar Deshmukh- Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Greetings from The O Hotel Pune!Thank you for taking the time to post a candid feedback on your recent experience at The O.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincere apologies.We are deeply concerned about the comfort of our guests as it is our constant endeavor to create a wonderful experience of warm hospitality and impeccable service for all our valued guests. Hence, your feedback is very important for us.Rest assured the gaps that your valuable feedback has highlighted have been addressed with the concerned departments for immediate attention and improvement. I trust you will not let this incident mar your perception of our service standards and will give us another opportunity to serve you again in the very near future.
5 sur 5
par un voyageur

An excellent hotel

Publié le 14 févr. 2024 sur Hotels
This hotel is amazing it's so friendly and comfortable. The staff are amazing and the room great with a big bed and huge window to watch the sunrise .its the best hotel in Pune xx
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Alankar Deshmukh - Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Greetings from The O Hotel Pune!Hearing back from our guests and learning about their experiences is always a delight and we thank for sharing the same with us. We are pleased to note that your experience at our hotel turned out to be just what we strive for- ‘amazing’ and our diligent team impressed you. Your kind mention of our associate has been received with much gratitude.We look forward to see you soon in near future with the assurance of the same warmth and care.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur de REDMOND

Publié le 14 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mars 2024 par Alankar Deshmukh- Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Greetings from The O Hotel Pune!Nothing rejoices us more than receiving such happy reviews from our patrons. We are glad that you enjoyed your stay and our services impressed you along with our warm hospitality and accommodation. It was a pleasure serving you and we hope to welcome you back soon for more such memorable experiences. Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Hotels
Thanks for good service 🙏
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Alankar Deshmukh- Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for your recent review, and your kind words. We take the comments of our guests very seriously, as our goal is to always improve on meeting and exceeding expectations.We look forward to being of service to you in the future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2024 par Alankar Deshmukh- Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Greetings from The O Hotel Pune!Thank you for rating us on this wonderful platform We are happy to note that our strategic location, helpful associates, seamless service, accommodation with view and warm hospitality added value to your stay.We once again take this opportunity to thank you for patronizing our Hotel and look forward to your next visit.